PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Rent hypotetisk kan vi se for oss at et selskap skal oppløses etter konkurslovens bestemmelser. Det vil da opprettes et bostyre. Hvordan vil dette arbeide? Og hvis jeg er interresert i div. løsøre etc fra bedriften, vil jeg kunne legge inn et slags bud. Det er greit. Men har bedriftens tidligere eier og styret i denne, noen rett til å by på restene? Eller er han og styret "inhabile"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er dette en fortsettelse på din og din "pappas" personelige vendette som du hadde i tråden under,som forøvrig ble stengt http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=402575 At noen kan fryde seg over andres fortvilelse,har jeg aldri skjønt , dog er det vel muligens slik i de "høyere" lag i samfunnet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Godte og godte, kanskje jeg er interresert i et selskaps løsøre? Dette er jo et rent hypotetisk case. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Godte og godte, kanskje jeg er interresert i et selskaps løsøre? Dette er jo et rent hypotetisk case. Vel du kan jo kalle den hypotetisk,men ikke at jeg tror det utifra din tidligere post. Og må du drive ditt spill så gjør det hjemme ikke i et offentlig forum . PS: Tidligere eier kan kjøpe opp alt om han ønsker det, skuffet?? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Dette må da være 100 ganger værre enn spamming. Blir kvalm av deg! EDIT: tror jeg misforstå litt... ikke at det hjalp så mye. EDIT2: misforsto ikke, først mislykkes en "hypotetisk fienende av familien din", noe du godter deg over, og nå vil du tjene penger på det. Du burde flytte til USA og bli der. Endret 10. april 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Men tidligere eier har ingen forkjøpsrett av noe slag? Hvis ikke, så er det jo bare å overby ham. Jeg har nok.. Men har lyst på mer.. Denne posten har i utgangspunktet ingen sammenheng med den du linker til.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Men tidligere eier har ingen forkjøpsrett av noe slag? Hvis ikke, så er det jo bare å overby ham. Jeg har nok.. Men har lyst på mer.. Denne posten har i utgangspunktet ingen sammenheng med den du linker til.. Jo den har en klar sammenheng med den jeg linker til, du kan i det minste væreærlig og jo han har forkjøpsrett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Han har forkjøpsrett? Hvordan fungerer i såfall denne? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Dette må da være 100 ganger værre enn spamming. Blir kvalm av deg! EDIT: tror jeg misforstå litt... ikke at det hjalp så mye. EDIT2: misforsto ikke, først mislykkes en "hypotetisk fienende av familien din", noe du godter deg over, og nå vil du tjene penger på det. Du burde flytte til USA og bli der. Tror du misforstår enda jeg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Han har forkjøpsrett? Hvordan fungerer i såfall denne? Vel, regner med du/dere har advokater ,spør der og la denne tråden dø ut . Personelig blir jeg nummen og kvalm når noen spekulerer i andres ulykke . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Pointet er at dette er MITT bord, og at papa ikke er tilgjenglig så jeg får spurt ham. Kunne tenke meg å vite hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Pointet er at dette er MITT bord, og at papa ikke er tilgjenglig så jeg får spurt ham. Kunne tenke meg å vite hvordan dette fungerer. ta hintet tror jeg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Stenges. hjelp til personleg vendetta trur eg ikkje forumet er rette plassen til. ta det heller med ein av dei advokatene som finnes her i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg