DeStefanO Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei. Jeg har et Abit KX7-333 MoBo. Jeg har mistet orginal cd'n og får ikek instalert "Via Bus Master IDE driver". Er det noen som har vert bortig det samme ? Jeg har testet å installere VIAHyperion4in1451v , men det funker heller ikke . Noen som vet ? Hilsen Stefan Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hei ! Takker for svar men jeg har dårlig nytt, det virket ikke dette heller Lurer på om jeg gjør noe galt eller om det er en deffekt med min Datamaskin. Jeg har installert: * VIA 4 in 1 Service Pack v4.53 * VIA IDE Driver * VIA USB Filter (USB 1.1) Og igjenn da jeg slår på datan min får jeg "Ny programmvare funnet, Via Busmaster IDE Drivers" Har testet eldre versjoner av den 4 in 1 driveren også, for det er jo i den den er den driveren .. Eller hva? Hvis noen lurer på hvordan annen Hardware som sitter i maskina så bare spørr. Hjelp motas med dype bukk og stor takknemmlighet.. Hilsen Stefan Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Ting har ordna seg Den blei bare plutselig borte??? Livet er rart dere .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå