Vo0do0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har en gammel tube AS liggende. Men når jeg skulle smøre den på virket den veldig klumpete. Det virker som den har tørket litt inn i tuben. Og den hadde ikke den helt store efekten på kjølingen. Kan den være utgått på dato? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg ville ha kjøpt ny. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hvis kjølepastaen har lugget i tuben med korken skikkelig skrudd på vil jeg tro at den kan vare flere år. Er jo vakum i tuben, så jeg ser ikke for meg at den blir dårlig med det første. har tuben lugget med korken halveis skrudd på så skjønner jeg at virkningen blir redusert... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Vel. La på et nytt lag. Så ut til å funke. Gikk ned ca. 15 grader. Tok meg bare litt bedre tid nå. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det hjelper å gjøre en god jobb å legge på riktig mengde pasta. Har selv vært litt dårlig å tørke av pastaen som er på tuppen. Så sørge for å tørke av den og ha korken ordentelig skrudd fast så holder den en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå