Onyx Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hey! Har tenkt meg å kjøpe en ny mp3 spiller. Det skal være en harddisk-basert spiller på min. 5 giga. Mellom 1000,- & 2500,- Har tenkt på Crative Zen Micro, men er den så bra? Er det bare oppskryt? Har noen erfaringer med denne spilleren? Takker for andre tips! Lenke til kommentar
olaman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min erfaring; Sabla bra lyd, og konsept med selve spilleren, stilrent og pent design, så lenge den ikke feiler så er den god som gull! Anbefaler sånn wired remote til den med tanke på at det er ganske krøkkete med touchpaden når man f. eks går, løper, sykler o.l Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det blir jo i mellom Zen Micro og iPod mini vel. Selv valgte jeg Zen Micro pga lyden, prisen og radio. Problemet med zen er at dert er mange som får feil på spillern. Det er kjipt, men det er fint at det er garanti! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takker for svar dere. Skal snart bestille en, pluss et KOSS headsett.KOSS Headsett Mens jeg skriver fortsatt, er dette noe bra egentlig? Det som er veldig fint med det er at man kan ha den bak nakken også Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Sporta Pro har nesten samme lyd kvalitet som Porta Pro. Zen Micro er en knall bra spiller. MEGET bra lyd kvalitet. En kompis av meg har akurat samme spiller og head phones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå