hakkepeil Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei.. Jeg bare lurer.. Er det noen som har prøvd og modde skriveren sin?? Alle modder jo kabinetet, musa og tastaturet sitt.. Kunne vært moro og sett noen skrivere med plexiglass og masse leds..(hihi) Tommy Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Da tror jeg grensa for hva du kan modde har blitt nådd :smile: Men lykke til, den som prøver seg... Jeg har for min del skrudd ifra hverandre min 14 år gamle IBM 4019 Laserprinter, med masse godsaker i.. Bruker rammen til mp3-spilleren min.. Nærmeste jeg kommer... Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 skaff deg en "Epson stylus 740" med iMAC farge.. ser ikkje så ille ut, og den fungerer bra Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 hei. Tar jeg ikke feil så er det sikkert mange som har hatt det i tankene sine...:smile: Får vel se hva jeg finner på hvis jeg får tak i en gammel printer.. Det hadde jo vært litt morsomt og hatt en skriver som ikke var lik alle andre sin...Det er jo derfor vi modder alt annet.. Tommy Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 21:58, Ritz skrev:skaff deg en "Epson stylus 740" med iMAC farge..ser ikkje så ille ut, og den fungerer bra Poenget med å modde er jo lissom å gjøre noe med det slik at det blir kult. Du modder jo ikke hvis du kjøper en ferdig pc med alt stæsjet som trengs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå