Gå til innhold

Nøyaktige spesifikasjoner i nyeste COOP-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om nettiketten:

 

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet.

 

Ja, Kimmer skriver på godt og velformulert dansk, og det skal han få lov til. Anbefaler at jon67 rydder opp etter seg, så slipper jeg. :thumbup:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et par spørsmål til Jon:

 

1 Åssen i sværte åpner du kabinettet??? Har skrudd ut skruene, men får ikke åpnet noe som helst.

2 Hvofor bytter du ikke vifta hvis du synes datan bråker for mye?

3 Prøvde nettopp å laste ned oc programmet, men laster bare ned registreringsoppfølginger. Hva skal jeg jeg gjøre?

Endret av Diff
Lenke til kommentar

1. Fjern venstre sidevegg ved å fjerne to skruer og skyv veggen bakover. Bruk litt makt, evt bruk en skrutrekker til å løsne veggen.

 

2. Den bråker lite når man bruker den til DVD/MP3-avspilling osv. så der er vanligvis ikke så veldig plagsomt. Men har vurdert å bytte CPU-kjøler, skal se hva det er plass til... Zalman 7700Cu e.l. hadde vært kjekt.

 

3. Ja, Coolbits er en registeroppføring. Den gir deg en ekstra meny for clock frequencies m.m. under nVidia Display Properties > Settings > Advanced. Her har du muligheten til å overklokke og finne optimale klokkefrekvenser.

Endret av jon67
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har selv oppgradert med ytterligere 512 MB (2x256) PC3200 DDR Kingston Value RAM CL3. Pass på at du kjøper minne med CL3 (Cas Latency 3) siden det er det som sitter der fra før, ellers kan det hende at minnebussfrekvensen går ned til 333MHz (skal være 400 MHz).

 

Tviler på at det er noen vits i å kjøpe DDR2, tror ikke du får det til å kjøre på 533MHz... men du kan jo høre med support.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...