jon67 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke forsøkt, men tror ikke den kan klokkes fra BIOS. Lenke til kommentar
Diff Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Når vi er inne på klokking: Hvilket program har du brukt for å klokke skjermkortet? ( Er du arbeidsledig Jon67? Det virker som om du er logga på hele tiden ). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Minner om nettiketten: Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Ja, Kimmer skriver på godt og velformulert dansk, og det skal han få lov til. Anbefaler at jon67 rydder opp etter seg, så slipper jeg. Geir Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Diff: Bruker CoolBits til å oc'e skjermkortet. Og ja, jeg er logget på absolutt alltid, 24-7 365, selv når jeg befinner meg et helt annet sted enn foran en av mine PCer. twfa: Selvfølgelig. Veldig bra at dere sier i fra om sånt altså Lenke til kommentar
Diff Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Har et par spørsmål til Jon: 1 Åssen i sværte åpner du kabinettet??? Har skrudd ut skruene, men får ikke åpnet noe som helst. 2 Hvofor bytter du ikke vifta hvis du synes datan bråker for mye? 3 Prøvde nettopp å laste ned oc programmet, men laster bare ned registreringsoppfølginger. Hva skal jeg jeg gjøre? Endret 6. mai 2005 av Diff Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) 1. Fjern venstre sidevegg ved å fjerne to skruer og skyv veggen bakover. Bruk litt makt, evt bruk en skrutrekker til å løsne veggen. 2. Den bråker lite når man bruker den til DVD/MP3-avspilling osv. så der er vanligvis ikke så veldig plagsomt. Men har vurdert å bytte CPU-kjøler, skal se hva det er plass til... Zalman 7700Cu e.l. hadde vært kjekt. 3. Ja, Coolbits er en registeroppføring. Den gir deg en ekstra meny for clock frequencies m.m. under nVidia Display Properties > Settings > Advanced. Her har du muligheten til å overklokke og finne optimale klokkefrekvenser. Endret 6. mai 2005 av jon67 Lenke til kommentar
Diff Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Synes det er litt lite minne på PCn jeg... Har du noen forslag til oppgradering? f. eks. Geil 1024 mb DDR2? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har selv oppgradert med ytterligere 512 MB (2x256) PC3200 DDR Kingston Value RAM CL3. Pass på at du kjøper minne med CL3 (Cas Latency 3) siden det er det som sitter der fra før, ellers kan det hende at minnebussfrekvensen går ned til 333MHz (skal være 400 MHz). Tviler på at det er noen vits i å kjøpe DDR2, tror ikke du får det til å kjøre på 533MHz... men du kan jo høre med support. Lenke til kommentar
Diff Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hvor finner man "nVidia Display Properties" på PC'n? EDIT: Fant det... Endret 3. juni 2005 av Diff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå