Gå til innhold

Står fast mellom 4 samsung mobiler

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare gått runt i 1 til 2 uker å ventet på at noen skulle ha skrevet noe saftig om samsung :p

Jeg står rett og slett fast på 4 mobiler!

Samsung E720 - E730

eller

Samsung Z500 - Z700

Det har seg slik at jeg liker utseende best til E720, er liksom mest fan av den. Men det er ikke 3G på den, burde jeg satse på 3G?

Om nettopp DU skulle ha kjøpt en mobil, en av disse, hvem hadde du valgt? Å hvorfor?

Z700 er vell den _beste_ mobilen, den har på en måte alt? Noen som vet hvem som har den beste skjermen, og tar de beste bildene? Takk, håper da at dette er min siste post om mine drømmemobiler. Håper på hjelp! :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en pressemelding fra Samsung er det ingenting som tyder på at Z700 kommer til norden. De andre mobilene du nevnte kommer ihvertfall.

http://www.samsung.com/no/presscenter/sams..._0000098078.asp

Derfor tar jeg bort Z700 fra sammenligningen inntill videre.

Z500 blir nok klart dyrest, men den har til gjengjeld både minnekort og 3G. Jeg ville nok gått for den om jeg var deg.

Men selvfølgelig, har du ikke bruk for 3G eller minnekort så er de andre like gode valg.

Lenke til kommentar

Ah! Tusen takk arehei! Det var denne hjelpen jeg trengte! Da er Z700 ute av øye ute av sinn! E730 har jo radio.. har ikke noe bruk for det, så da ligger 720 igrunn på lik linje.

Så har det seg slik at jeg vet lite om 3G, når du (arehei) skriver: "om du ikke har bruk for 3G".. så tenkte jeg, hva er så smart med 3g egentlig? Videosamtaler? Kjappere nett det vet jeg, men er 3G noe jeg burde ha satset på?

Lenke til kommentar
Så har det seg slik at jeg vet lite om 3G, når du (arehei) skriver: "om du ikke har bruk for 3G".. så tenkte jeg, hva er så smart med 3g egentlig? Videosamtaler? Kjappere nett det vet jeg, men er 3G noe jeg burde ha satset på?

Er ikke noe særlig 3G-tjenester enda. Når jeg skal kjøpe mobil senere i år kommer ihvertfall ikke jeg til å bruke 3G som en fordel for å kjøpe den jeg skal.

3G åpner for videosamtaler ja, og kjappere nett. Med kjappere nett kan du enklere (også enklere å bruke masse penger på det) laste ned musikk, streame video osv. på mobilen.

Lenke til kommentar

Okok! I understand!

3G er ikke utviklet enda, det har jeg skjønt;) men, når jeg ikke har bruk for å laste ned lyder osv no spes, så er vell dette ikke noe for meg.. for jeg får jo uansett de samma mulighetene til å ringe å sende sms som vanlig enn med 3g? + at det er jo ingen vits i å ha videofunksjonen når ingen andre jeg kjenner har den så :wow: takk for hjelpen arehei! Tror jeg faktisk skal satse på E720, eller z500. hehe, blæh! bestem du da :innocent:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...0&idPhone1=1021

det er igrunn ikke no spes forskjell på disse da? Men kan noen som har peil, e på skjermen og slikt, å si hva som er best i kvalitet og bilde osv? :yes:

Lenke til kommentar
..

Z500 er jo klart bedre. Litt bedre kamera, minnekort og 3G og mer..

Planlegger du å ha mobilen like lenge som du har hatt din T300 foreslår jeg å gå for den dyreste og beste, Z500. Da har du noe å leve lengre på. Om 1 og et halvt år f.eks. er det garantert flere av dine bekjente som har telefon med videotelefoni.

Lenke til kommentar

Og til dere som lurer:

Jeg sendte mail til samsung å spurte om z700 virkelig kom til Norge!? ++ noen spørsmål. Her er mailen:

"

Tack för ditt mail

SGH-Z500 planeras att lanseras under Juni månad i Norge.

SGH-Z700 kommer till Norden under hösten/vintern detta år.

Best Regards / Med vänlig hälsning

Michael Alström

"

Gidder jeg å vente til høst/vinter?;D eller.. nee, z500 for me :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...