Cultofluna Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Noen som har noen tilbakemeldinger på dette bildet?? http://home.no/mobilefunclub/S3000009.JPG Også dette; http://home.no/mobilefunclub/S3000008.JPG Tok det med ett billig 3.2mp kamera.. så kvaliteten er ikke all verden Endret 10. april 2005 av Gef Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 på en måte litt for stort Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Må bare beklage størrelsen.. fikk ikke resiza.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Beklager men det "ga meg" ingenting... Helt OK bilder... Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Syns kanskje det var litt mye sol på bildene. Spesielt det første. Kanskje ikke så lett å gjøre noe med men. Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Syns kanskje det var litt mye sol på bildene. Spesielt det første. Kanskje ikke så lett å gjøre noe med men. Jo det er temmlig lett å gjøre noe med, nemlig å la være å ta bildene Sorry men dette ga meg absolutt ingenting, en av de første reglene en fotograf lærer seg er å unngå å ta bilder mot sola (med mindre vi snakker om solopp/nedganger). Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sånn, jeg tror vi legger bildene som linker jeg. Det ble litt voldsomt. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 for å være helt ærlig så var bildene smertefulle å se på. solen var såpass sterk på det første bildet at jeg måtte ta turen til penalet mitt for å hente en liten Relpax. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sorry, men jeg fikk følelsen av å ha sola rett mot trynet. Av disse to bildene, synes jeg det andre hadde mer potensiale, ettersom det var minst sol på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå