Gå til innhold

altfor useriøst noen ganger.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bill, jeg vet ikke om du har navnet etter en som gikk totalt i baret, eller om det er av en annen grunn :wink:

 

men uansett:

Hva i svarte har Anders her å gjøre? han poster 1 melding i uka!

 

og det _er_ slitsomt å se på meldinger med innlegg med heading som f.x.:

DINE FAVORITTER!!!!!!!!!!!!!!!

(så en slik en føridag, men han som hadde tråden var meget forståelsesfull. takk! :smile: )

 

bare fordi vi ikke har noen moddiser her nå for tiden trenger man ikke ta helt av :sad: (vet vi har en og to, tst)

 

videre: ang skriveleifer: vel, jeg er delvis enig, men jeg tar meg ikke nær av det. Selv passer jeg på å ikke komme med en "kjedelig" kommentar med mindre jeg bidrar på en eller annen måte i tråden, eller tråden er totalt på trynet.

 

(vel, nå vil jeg ta en "# halt" :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-06 21:30, Kina bill skrev:


ofte med selv lagde regler. Eksempelvise selvlagde regler er: Hvor mange punktum du skal ha etter en setning, hvordan du skal bruke utropstegn og hvor mange,


 

selvlagd? altså det der er norske rettskrivningsregler samt at det handler om nettikette.

 

Quote:

Ekstreme selvmotsigelser i div poster er også typisk. Når personer pøser i vei med 30 innlegg pr. dag blir det jo vanskelig å holde orden på hva som skrives, forstålig nok. Skal ikke nevne for mange navn, men har fremdeles en vis A***** L******** friskt i minnet.


 

*arg* hater å bli nevnt med navn(selv om du har det sensurert).

 

Er litt usikker på om du mente at jeg har skrevet mange "ekstreme selvmotsigelser". Tror ikke du kan komme opp med mange steder jeg har skrevet selvmotsigende og bare kom med dem, mest trolig kan jeg forklare hvorfor teksten tilsynelatende virker selvmotsigende. Eneste er i politiske spørsmål hvor jeg kan ha skifta mening.

 

btw så har jeg aldri hatt med enn 8 innlegg per dag :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-06 22:27 ]

Lenke til kommentar

Denne A****** L******** var bare et eksempel på verstingene her (for meg). Det finnes mange av dem.

 

Siden en person med se samme initialene plutselig har poppet opp i denne diskusjons strengen må jeg få kommentere litt.

 

Et par oppsummerende setninger om problembarna her på hw.no.... som eksempelvis en viss A host L host:

Alltid i opposisjon, alltid rettende, skal kommentere alt og alle, legger seg opp i det meste. Sist men ikke minst, begynne å lage sine egne regler her på forumet som de prøver å få implementert. Personene jeg snakker om er sikkert noen rasere på nettet og snapper opp ting både her og der. Men så mye disse karene klarer å øse ut av seg, så skal det ikke så mye til for å gjennomskue dem. De er bl.a. ikke så gamle. Om vi ikke teller runder rundt sola, kan de ikke være så gamle i data gamet i alle fall. De har rett og slett for mye av dette –snapp-opp-litt-her-og-der- faktoren- for så å presentere det som de selv skulle ha erfaring og peil. Ordlegger seg bra og mange biter på! Men når postingene kommer opp i et par tusen, begynner jeg å lure. Begynner rett og slett å sjekke opp om mye av det som blir postet via nettet (når jeg kjeder meg på jobben, og dette gjør jeg ikke hver dag.... og da med svært få). Finner raskt ut (resume-messig) at dette er kommentarer som er tatt fra innlegg og tidligere diskusjoner og lignende på internett for så at de presenterer dette som selvopplevde saker.

Sånn er det bare med disse folka. Hadde personene vært så ydmyke at de hadde referert til sider og diskusjoner de snappet dette opp fra, hadde ikke slike postinger vært så galne. Men når de klakker det ut som selv om selverfaringen er på toppnivå, blir det for dumt for meg.

 

En kar med de samme initialene jeg nevnte er også en av dem som absolutt skulle bruke sitt virkelige navn for å virke seriøs, mulig jeg har missforstått da siden karen ikke vil ha navnet sitt referert på nettet. Da bør du A.L. bruke nick som oss andre :smile:

Er det forresten nevnt, navnet ditt, fra min side?

 

 

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-06 23:38, Kina bill skrev:


Denne A****** L******** var bare et eksempel på verstingene her (for meg). Det finnes mange av dem.


 

lol dette blir bare for dumt. Finnes mange av dem? Kan alle andre som føler seg som en " A****** L******** " rekke opp hånda?

 

Forøvrig er det kult å være et eksempel (til etterfølgelse :grin: Jeg er profilen, jeg er stjerna på forumet, jeg er A kjendisen, I am the man! =)

 

Quote:

Siden en person med se samme initialene plutselig har poppet opp i denne diskusjons strengen må jeg få kommentere litt.


 

Ganske naturlig å blande seg inn i en diskusjon hvor noen åpenbart nevner deg og nærmest diskuterer deg ikke sant? :wink:

 

Quote:


Alltid i opposisjon,


 

ja f*en au. Hvis folk stemmer meg så jeg kommer i regjering så får alle gratis bredbånd, Eizo skjermer og Vappo'er =)

 

Anders i regjering nå!

 

Quote:

alltid rettende,


 

sorry skal aldri mer si at jeg tror at Matrox G400 har bedre bildekvalitet enn Creative Geforce4 Ti4400

 

Quote:

skal kommentere alt og alle,


 

<seriøst>Synes jeg kommenterer _veldig_ få personer jeg. Kan du vise til URLer? Forøvrig så kommenterer jeg alt jeg føler for å kommentere ja. Om det kommer fra Skrue, deg, sosohal eller hvem det kommer fra. Er saken og ikke personen som er viktig.</seriøs>

 

Quote:

Sist men ikke minst, begynne å lage sine egne regler her på forumet som de prøver å få implementert.


 

*sett inn kommentar her* (jeg kom ikke på noe)

 

Quote:

, så skal det ikke så mye til for å gjennomskue dem.


 

off, det er vel bare å innse at leken er slutt nå? Jeg kan ingenting. Jeg har ikke peiling på hva RAID er. At Triniton røret til Sony er et aperture grill rør vet jeg ikke. Langt mindre vet jeg at aperture grill har sin sterkeste side på bilder og ikke tekst. Så hvis noen har tatt imot råd fra meg, så må jeg bare innrømme at jeg ikke har peiling på hvordan en CPU ser ut. Jeg har nemlig bare en Compaq fra Elkjøp. Men jeg er jo lett å gjennomskue, ingen har vel trodd på det jeg har sagt? :roll:

 

Quote:

De er bl.a. ikke så gamle.


 

å nei, nå har du funnet ut det også! Og jeg som har prøvd å skjule alderen min sååå godt. men jeg er altså 18. Hvis jeg spør bestefar hva jeg skal skrive, er det bra nok da? Da er vi tross alt 90 år tilsammen?

 

Quote:

Om vi ikke teller runder rundt sola, kan de ikke være så gamle i data gamet i alle fall.


 

Uff, jeg fikk min første data (amiga 500) som jeg bare spilte på i 1989(noe rundt der). Min første PC var fra Kristiansand Datasenter og var en 486sx 25MHz med 4MB RAM. Fader au, nok et bevis på at jeg ikke har peiling på data.

 

Quote:

De har rett og slett for mye av dette –snapp-opp-litt-her-og-der- faktoren- for så å presentere det som de selv skulle ha erfaring og peil.


 

Her har du feil. For jeg snapper ikke opp noe. Jeg bare gjetter :razz:

 

Quote:

Ordlegger seg bra og mange biter på!


 

Det er en fryd å lure folk! Jeg skal le rått når jeg møter en IRL som har kjøpt en Sony G420 på råd fra meg. Hahaha, som de har dreti på draget. hohoho... :grin:

 

Quote:

Men når postingene kommer opp i et par tusen, begynner jeg å lure.


 

*egentlig* så har jeg bare flørta litt med Amund og så har han fiksa telleren min :wink:

 

Quote:

Begynner rett og slett å sjekke opp om mye av det som blir postet via nettet (når jeg kjeder meg på jobben, og dette gjør jeg ikke hver dag.... og da med svært få). Finner raskt ut (resume-messig) at dette er kommentarer som er tatt fra innlegg og tidligere diskusjoner og lignende på internett for så at de presenterer dette som selvopplevde saker.


 

 

<seriøst>om du ser at jeg gjør noe slikt, så si ifra. Men å komme med disse påstandene som er helt borti natta er direkte frekt!</seriøst>

 

Quote:

En kar med de samme initialene jeg nevnte er også en av dem som absolutt skulle bruke sitt virkelige navn for å virke seriøs, mulig jeg har missforstått da siden karen ikke vil ha navnet sitt referert på nettet. Da bør du A.L. bruke nick som oss andre :smile:

Er det forresten nevnt, navnet ditt, fra min side?



 

<seriøst>At folk nevnet navnet mitt er helt ok. Det jeg *ikke* liker er at folk begynner å diskutere *meg* noe du så til de grader gjør her helt klart. Og er navnet mitt nevnt? Trenger jeg kommentere det?

 

diskuter sak ikke person!</seriøst>

 

EDIT: dette innlegget ble jo møkkakjipt (DrErling, kan du skrive et godt svar for meg? du har noen hysterisk morsomme innlegg skjønner du). men men kina bill, håper jeg ikke ser deg på TG03, men jeg fortsetter gjerne denne diskusjonen. Vi kan jo også senke oss til et enda lavere nivå? Yummy er på ferie(tror jeg) så vi kan banne og kalle hverandre litt av hvert :grin:

 

<flamining r0x0rz :grin:>btw heter du kina fordi du er lav og bill fordi du må bruke sigar ettersom lillemann lider av prestasjonsangst? Ikke mye til mann du nei</flamining r0x0rz :grin:>

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-07 01:25 ]

Lenke til kommentar

Ikke bær over meg nå og si at du er nødt å opptre i flokk her Anders, du kan med andre ord ikke stå på egne bein men men. Må du be en annen (med innlegg på sikkert 1000+) om å støtte deg med et 'helt sikkert' negativt lada svar på posten min? Lær deg at problemer ikke kan fikses og/eller besvares med å flokk-relatere det hele. Du må tåle kritikk, det blir du bare sterkere av.

 

Over til det som ble besvart:

 

Quote:

ol dette blir bare for dumt. Finnes mange av dem? Kan alle andre som føler seg som en " A****** L******** " rekke opp hånda?


 

Det blir nok bare du Anders, sorry!

 

Quote:

Forøvrig er det kult å være et eksempel (til etterfølgelse
:grin:
Jeg er profilen, jeg er stjerna på forumet, jeg er A kjendisen, I am the man! =)


 

Refererer til det jeg skrev i en av mine tidligere postinger, ordlyden var som følger: Greier sef ikke alle under en kam, mange av de som har høy post-teller-tall her er både utrolig dyktige og svært saklige.

 

Quote:

ja f*en au. Hvis folk stemmer meg så jeg kommer i regjering så får alle gratis bredbånd, Eizo skjermer og Vappo'er =)

Anders i regjering nå!


 

Er nok ikke uten grunn at du ikke har blitt moderator Anders, det hadde bare ikke funket med deg. Mao det vi voksne bl.a. kaller for å styre ting. Da må du vise både moderasjon og klare å se at du selv har feil av og til. To egenskaper du mangler, dessverre,

 

Quote:

sorry skal aldri mer si at jeg tror at Matrox G400 har bedre bildekvalitet enn Creative Geforce4 Ti4400 skal kommentere alt og alle,


 

Der stopper også det du kaller viten. Alle som har internett kan lese seg frem til dette uten å ha erfaring med det selv med letthet. Noen nøyer seg ikke med å bare lese det, men legger det frem som om de selv har erfaring med dette x 100.... som du f.eks du.

 

Quote:

off, det er vel bare å innse at leken er slutt nå? Jeg kan ingenting. Jeg har ikke peiling på hva RAID er. At Triniton røret til Sony er et aperture grill rør vet jeg ikke. Langt mindre vet jeg at aperture grill har sin sterkeste side på bilder og ikke tekst. Så hvis noen har tatt imot råd fra meg, så må jeg bare innrømme at jeg ikke har peiling på hvordan en CPU ser ut. Jeg har nemlig bare en Compaq fra Elkjøp. Men jeg er jo lett å gjennomskue, ingen har vel trodd på det jeg har sagt? :rol


 

Jeg har også 2 disker satt opp i raid + 2 til. Har hatt mer en 5 skjermer de to siste årene. Men oppfører meg ikke som om jeg skulle ha fasitsvaret på alt som gjelder ovennevnte sak for det.

Husk at du ikke er ekspert selv om du har litt dataerfaring Anders.

 

Quote:

å nei, nå har du funnet ut det også! Og jeg som har prøvd å skjule alderen min sååå godt. men jeg er altså 18. Hvis jeg spør bestefar hva jeg skal skrive, er det bra nok da? Da er vi tross alt 90 år tilsammen?

Uff, jeg fikk min første data (amiga 500) som jeg bare spilte på i 1989(noe rundt der). Min første PC var fra Kristiansand Datasenter og var en 486sx 25MHz med 4MB RAM. Fader au, nok et bevis på at jeg ikke har peiling på data.


 

Du er og blir så ung som du er Anders, respekter det.

 

Quote:

Her har du feil. For jeg snapper ikke opp noe. Jeg bare gjetter :razz:


 

Ok, dine ord.

 

Quote:

Det er en fryd å lure folk! Jeg skal le rått når jeg møter en IRL som har kjøpt en Sony G420 på råd fra meg. Hahaha, som de har dreti på draget. hohoho...
:grin:


 

Nei men det må være en fryd for deg å kritisere folk.

 

Quote:

*egentlig* så har jeg bare flørta litt med Amund og så har han fiksa telleren min :wink:


 

Homofili respekterer jeg fult ut, kan også spøke med det selv.

 

Quote:

<seriøst>om du ser at jeg gjør noe slikt, så si ifra. Men å komme med disse påstandene som er helt borti natta er direkte frekt!</seriøst>


 

Her snakker du om at jeg gjennomskuer deg med denne -snapp-opp-litt-her-og-der-faktoren-. Kunne halshugd/flama deg noe så utrolig mange ganger, ødelagt dine innlegg fullstendig. Har bare sukket og jobbet videre, unntatt et par ganger da, og disse vet du om.

 

Quote:

At folk nevnet navnet mitt er helt ok. Det jeg *ikke* liker er at folk begynner å diskutere *meg* noe du så til de grader gjør her helt klart. Og er navnet mitt nevnt? Trenger jeg kommentere det?

diskuter sak ikke person!
</seriøst>


 

OK

 

Quote:

<flamining r0x0rz
:grin:
>btw heter du kina fordi du er lav og bill fordi du må bruke sigar ettersom lillemann lider av prestasjonsangst? Ikke mye til mann du nei</flamining r0x0rz
:grin:
>


 

Oki. Jeg er 1,86 høy og over 30 år. Er høyskole utdanna (Ingeniør om du lurer).. dama hater sigarer men jeg røker en på nyttårs aften. Har en søster som genmessig er fra Kina, og jeg er en reser til å fakturere på jobben (Billlllls). Derfor Kina bill!

 

Rune.

 

[ Denne Melding var redigert av: Kina bill på 2002-07-07 06:52 ]

Lenke til kommentar

er enig her med alexio...folk som driver på slik er ikek mye seriøs med å drite ut andre..bare for å ha det sagt..det er faktisk lov å bruke den tingen man har fått plassert oppe på skuldra...

samme med de som henger seg opp io små ting i postene og som da lager ett større nummer av det å skaper diskusjon i den posten så det som blir spurt om ramler nesten helt vekk...er det så vannselig å faktisk lese det som blir spurt om og heller la være å svare vis man ikke vet svaret.

 

la heller de som er moderatorer ordne opp og slutt å være wannabe's

 

hold dere til spørsmålet mye bedre...vær litt mer seriøse mange som poster her. ikke noen vits å slenge spydige meldinger...

 

Mvh Kriger

Lenke til kommentar

Kina bill og Anders Leipsland: Dere kan fortsette diskusjonen privat. Denne typen diskusjon gjør seg best i det private rom. Vær klar over at dette er min personlige kommentar, og har ingenting med min moderatorstatus å gjøre.

 

-yummy-

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-07 11:46, yummy skrev:

Kina bill og Anders Leipsland: Dere kan fortsette diskusjonen privat. Denne typen diskusjon gjør seg best i det private rom. Vær klar over at dette er min personlige kommentar, og har ingenting med min moderatorstatus å gjøre.



 

greit for meg det, diskusjonen er totalt unyttig slik jeg ser den. Er en grunn til at jeg skrev ID:27 så tullete som jeg gjorde :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-07 01:15, Anders Leipsland skrev:

Forøvrig er det kult å være et eksempel (til etterfølgelse
:grin:
Jeg er profilen, jeg er stjerna på forumet, jeg er A kjendisen, I am the man! =)


 

Har egentlig ferie ifra forumet, så du får bare et OT-svar; Blææææh! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-07 07:10, Kriger skrev:

er enig her med alexio...folk som driver på slik er ikek mye seriøs med å drite ut andre..bare for å ha det sagt..det er faktisk lov å bruke den tingen man har fått plassert oppe på skuldra...

samme med de som henger seg opp io små ting i postene og som da lager ett større nummer av det å skaper diskusjon i den posten så det som blir spurt om ramler nesten helt vekk...er det så vannselig å faktisk lese det som blir spurt om og heller la være å svare vis man ikke vet svaret.


la heller de som er moderatorer ordne opp og slutt å være wannabe's


hold dere til spørsmålet mye bedre...vær litt mer seriøse mange som poster her. ikke noen vits å slenge spydige meldinger...


Mvh Kriger


 

 

 

 

 

ELLLER, det faktum at man mA slite i stykker schrolleknappen pA musa for A komme til de postene som er seriOse.... hater nAr sAnne sAkalte "tullinger" som a***** L******* med mer, som noen kan synes at dette virker en smule irriterende..... god sommer da, sitter selv pA en internet cafe pA kreta.... derfor er det A og ikke A.... (Oeh)?

Lenke til kommentar

Okay, denne diskusjonen stenges. Flamewars eller tråder som likner på dette vil i framtiden stenges uten videre. Slikt kan man ta via mail, ettersom det ikke har noe på et offentlig forum å gjøre. Regner med at dette er ok for de fleste? :smile:

 

Ha en fin dag! Når nå bare dama kommer tilbake med litt fløte og litt melk, skal det spises JORDBÆR her! 9 kurver... *namm*.

Sommerjobb på Hakon - lager, frukt og grønt. Jeg sier ikke mer... :wink:

 

-yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...