Equerm Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (jeg som har laget/lager EBA-News) I og med at scriptet fortsatt er i betastadiet, er det ikke noen plugins for øyeblikket. Nå er uansett RC1 veldig nærme og veien derfra til en stabil versjon er ikke lang. Når første stabile versjon er ute vil det også bli laget plugins Andre skins følger ikke med, men det brukes templatefiler til mest mulig og en CSS-fil, så du kan evt. tilpasse utseende slik du selv ønsker. Er hele greie stylet med en css fil? Tror jeg kommer til å bruke det så snart jeg får opp ny siden min Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Regner med at du tenker på selve utseende på nyhetene og ikke administrasjonspanelet? I så fall er svaret ja - nyhetene blir printet ut med templatefiler som er bygget opp med div-tagger som blir stylet med CSS-filen du selv lager. Lenke til kommentar
graastein Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du kan kommentere med mambo også Her er en side Denne bruker ett lite tillegg til mambo som gjør at du kan kommentere artikler. Å innstallere tillegg i mambo er som å legge inn program i windows. utrolig enkelt. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 For å få kommentarer i Mambo trenger du denne, denne og eventuelt denne norske språkfilen hvis du vil ha norsk språk. Lenke til kommentar
graastein Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 La den akkurat til i min nye nettside forresten Her Fungerer veldig bra, Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen forslag til nyhetsscripts da? - Mambo har ikke kommenteringsfeature. Eller kanskje den har: http://www.mamboleague.com/index.php?optio...der&filecatid=7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå