Aetius Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vet ikke helt hvor jeg skal putte dette innlegget, så feel free til å flytte på det dersom det er nødvendig. Okay, saken er den at jeg bor i England og har stort sett gjort det i ca fire år. Jeg har selvsagt kjøpt en del hardware her borte, både for lenge siden og for ikke så lenge siden, og planen er å kjøpe en del mer før jeg flytter hjem til Norge om ca tre-fire måneder. Spørsmålet nå er dermed: Hvor lenge må jeg ha hatt utenlandskjøpt utstyr i mitt eie for at jeg ikke skal trenge å betale mva for det når jeg flytter hjem igjen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Flyttegods kan du ta med deg hjem igjen uten problemer, vel å merke at man overdriver ikke noe særlig (100 bærbare osv...) Nå vet jeg ikke om du har meldt utflytting til England tidligare ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Nå vet jeg ikke om du har meldt utflytting til England tidligare ? Nei, som student skal man jo ikke melde flytting, og da jeg bodde og arbeidet i Dublin før jeg flyttet til London, vedtok Folkeregisteret at jeg fremdeles skulle være folkeregistrert hjemme i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå