jivac Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva trenger jeg av utstyr for å kunne se på TV i bil? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 En skjerm og en sånn tv-mottaker, eller hva det heter... Lenke til kommentar
jivac Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) tv-mottaker, eller hva det heter... ...vel... Greit nok....for å være litt mer konkret.................. Noen som har erfaringer med dette, hvliket utstyr og egenskaper er anbefalt osv osv? Hvor godt fungerer det? Endret 10. april 2005 av jivac Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det fungerer veldi bra hvis du har ordentlig utstyr... Har siiti på inn til oslo å sett på tv, meget bra bilde bortsett fra i noen tuneller... Jeg ville hørt med nærmeste bilstereo foretning om hva du trenger, også kikke på nettet etter det... Skal etterhvert montere det i bilen min å, så hvis det ikke skal hjøres med en gang, kan jeg godt si fra når jeg byner... Lykke til i hvert fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå