Mr.MadCow Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hei! I går skulle jeg starte maskinen min, den runna diskkontroll på en av diskene mine, da den var ferdig ble skjermen svart en stund, så kom denne beskjeden på en blå bakgrunn: STOP: c0000221 {Feil Kontrollsum} Bildet ole32.dll er kanskje skadet. initialkontrollsummen er ikke lik beregnet kontrollsum. Deretter restarter den seg. Dette er fryktelig irriterende, er det noen måte jeg kan få fixet dette på uten å må formatere? btw. diskkontrollen sjekket ikke disken som windows er lagt inn på..! Takk for all hjelp! MadCow Endret 10. april 2005 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du kan prøve å legge inn filen ole32.dll på nytt: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ole32 Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hmm... hvordan skal jeg klare det når jeg ikke kommer inn i windows engang? Den beskjeden står der i 2 sekunder elns. og deretter rebooter den seg! Kan man legge innn ole32.dll gjennom BIOS eller ? EDIT: Den kjører disk kontroll hver gang jeg starter opp.. :/ Endret 10. april 2005 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Ingen som vet? Utrolig kjedelig uten min kjære PC! Lenke til kommentar
Who99 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du kan boote med WinXP cd-en din, og trykke R rett etter initsialeringen av instaleringen for å åpne rek. kitet. Dette funker så si som DOS. Copy/del/cd/mk osv. Who99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå