Herr Brun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Masse god is. Møvenpick er jo alltid en vinner, samme med haagen-dass (vettafan hvordan det skrives ). Vanlig vanilje-is (helst dream eller henning olsen) er faktisk svært godt. Er ikke så glad i saft-is, men det glir ned . Min favoritt er royal spesial med sjokolade, den er utrolig god! Herr Brun Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hmm etter å ha skummet gjennom denne tråden ser jeg at det er utrolig mange, som meg elsker pistasj is. Allikevel er det ikke bare bare å få tak i? De fleste butikker har det ikke, de fleste kiosker selger det ikke. Hva er greia? Hmm mistenker en konpirasjon mellom vaniljeholikerne og de sjokomane Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hmm mistenker en konpirasjon mellom vaniljeholikerne og de sjokomane :!: :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jeg har enda til gode å finne den isen jeg ikke liker... Elsker IS!! Edit: Pistasj is med sjokoladebiter er nok den _aller_ beste. Endret 11. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå