Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nok en Softis med sjokoladestrø Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Softis med sjokolade/jordbær-strø er utrolig digg. Også var det en kaffe-is som jeg ikke husker navnet på.. utrolig digg ihvertfall. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 noen som har smakt Twister? GB Glace, svenks. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har ikke lest igjennom hele tråden... denne isen har helt sikkert blitt nevnt før, men den beste isen er definitivt......*trommevirvel* KlitorISEN Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 noen som har smakt Twister? GB Glace, svenks. Jeg tror jeg har smakt den.. Lurer på om jeg syns den var god... Men is smaker utrolig godt i Sverige, vet ikke helt hvorfor, men den bare gjør det.. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 noen som har smakt Twister? GB Glace, svenks. Jeg tror jeg har smakt den.. Lurer på om jeg syns den var god... Men is smaker utrolig godt i Sverige, vet ikke helt hvorfor, men den bare gjør det.. twister er über-god;) trist da de fjernet den fra norge Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Lollipop Push! Elsker sånn type is. Har virkelig ikke sansen for vanilje jeg, jeg har aldri likt det. Jaja, det er bare meg og enkelte melke-produkter. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Pistasjeis med sjokolade. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Magnum med hvitt sjokoladetrekk Kjipt at du bare får kjøpt den i utlandet nå for tida... (såvidt jeg vet) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 elsker det meste av is desverre. En av favorittene er jo soft- is med sjokolade trekk (sånn som den blir dyppet i som stivner) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 En kule med sitron, og en kule med pistasj (uten de helv...s sjokoladebitene ) Så enig! sitronkulen kunne vært en sorbet. Foretrekker også softis, men den store vinneren er saftis generelt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Soft-is med jordbær, uten tvil den beste. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Soft-is med jordbær, uten tvil den beste. Kjører alltid combo mellom jordbær og sjokolade jeg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ekte pistasj-is med seige sjokoladebiter på Bim-Bam iskiosk i Tyrkia, iskiosken med flest forskjellige sorter i verden (verdt å nevne at mange av sortene så ganske usmakelige ut ). Kom over den på ferie for et par år siden og lengter tilbake hver gang jeg ser en iskiosk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Herregud, mye dobbeltpost i dag! Endret 11. april 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå