Fredrik90 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei er OpenGL SuperBible, Second Edition en god bok. vurderer å kjøpe den. har hørt mye bra om den men hva mener dere. er den tung å lese? (engelsk er ikke noe problem.) er det gode forklaringer i boka? har sett litt på inholdsfortegnelsen og det ser ut til at den er bra. mvh. Fredrik Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva med å kjøpe «The C++ Programming Langauage», og lese den, først? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei er OpenGL SuperBible, Second Edition en god bok. vurderer å kjøpe den. har hørt mye bra om den men hva mener dere. er den tung å lese? (engelsk er ikke noe problem.) er det gode forklaringer i boka? har sett litt på inholdsfortegnelsen og det ser ut til at den er bra. mvh. Fredrik Har ikke lest Superbible, men har lest denne: OpenGL Programming Guide. Synes det var en veldig godt skrevet bok, og gir deg både nødvendig teori og praksis. Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har OpenGL superbible third edition, og synes det er svært bra for min smak, en av de bedre programmerings bøkene jeg har lest. Gode og detaljerte forklaringer og illustrasjoner, mange eksempler og oppsummering av funksjoner på slutten av hvert kapittel. Den er også veldig komplett. Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ok. takker for svar. var det oppgaver i 3th edition? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg bruker den mest som oppsalgsverk, evt leser de kapittlene jeg vil lære mer om. Kan ikke huske å ha sett arbeidsoppgaver i den nei, men jeg skal sjekke det senere og poste innlegg dersom det er oppgaver i den. (rimelig sikker på at det ikke er det) Endret 10. april 2005 av Herr_Dude Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Var som jeg trodde ingen oppgaver i den. Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 ok. takk alikevel. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hva bør man kunne før man begir seg ut på open glide egentlig? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tja, strengt tatt trenger du vel kun å kunne et programeringsspråk for du begynner å lære OpenGL. Plukk opp en bok eller se gjennom de mange tutorials som er på nettet. Nehes er nok de mest kjente, selv om enkelte misliker programeringsstilen som blir brukt. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jojo, men så ser nå open glide veldig komplisert ut. Er det d også eller? MYE og sette seg inn i? Det jeg tenkte på var, hva er det man burde kunne i språket c++ før man begynner å lære open glide? Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 du bør vel kun alt fra klasser til pekere. alt du kommer over så å si Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Du bør være relativt komfortabel med C, OpenGL er forresten ikke objektorientert. Edit: Det lurte seg visst inn en ekstra negasjon der ja. Endret 12. april 2005 av A_N_K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå