torstein_a Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Vet ikke hva det er? -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA:Ja. -Email klient: Ja. -Spill: Ja. Form: -Vanelig, men kan godt være for for klapp eller skyv. -Vekt: Ikke viktig -Antenne: Ikke viktig, bare sender er god ;-) -"Støt/sprut/støv-sikker": Funksjoner går før Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger, under 65000 farger. Best som mulig -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 1500 og 2500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei. Diverse: -Kamera: Ja. Med ganske god kvalitet! -Videokamera: Ja. -Symbian: ? -Triband: Ja. -Infrarød port: Ja hvis blåtann ikke nødvendig vis. Begge deler også ok. -Blåtann (Bluetooth): JA!! -Minne: Plass til i allfall over 30 bilder på beste kvalitet + annen lagringsplass -Minnekort?: Ja, hvis lite minne på mobil -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Hadde vært fint -Radio:Hadde vært fint -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: "Viktig" -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mye SMS så den må ha gode taster og en evnt god jpystick. Telefonen skal brukes også sammen med en pocket pc og en bluetooth headset. Bluetooth er altså et must! Alle forslag er fine. Skal se etter noen selv så dere kan bedømme. Takk for hjelpen på forhånd!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Siemens CX75 er et greit valg. Den er her om ikke så altfor lenge. 1,3 mp kamera, bluetooth, minnekort.. Det meste. Ellers er K700i også et greit valg. Den svikter dog på kamerafronten. Nokia 6230i og 3230 er også ålreite valg. Disse er dog nesten 400 kr over din maksgrense. Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takker. Jeg tror jeg går for k700i! Nå skal jeg bare finne priser ;-) Takk for hjelpen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Her på Amobil.no har vi en flott prisguide som du kan benytte deg av for å finne priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå