Flurry Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hejsann ! Lurte på om noen kunne hoste bloggen min for meg ? Det er samme hvor lang adressen er, fordi jeg vil kople den opp mot Annaxia.net. Håper på dette: - mySQL database - Greit at jeg setter opp phpbb forum ? - Helst over 25 megabit På forhånd takk ! Endret 10. april 2005 av Fefas Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvor mye betaler du? Denne tråden hører vel hjemme i Nett-tjenester. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Betaling ? Har allerede kjøpt Annaxia.net, og vil helst ha host av noen.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Flyttes til nett-tjenester Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Betaling ? Bandwidth aint' free Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kan godt hoste den, men ikke i mer enn et år siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å forlenge webplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå