Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei Jeg er på jakt etter nytt oppsett med mus og musematte er at min IME4.0 tok kvelden her om dagen. Jeg hadde IME4.0 og Steelpad 4S som fungerte rimelig greit men siden jeg spiller med veldig lav sensitivity er jeg på jakt etter en stor musematte med god presisjon. Musa var også grei, men jeg har relativt store hender og kan i alle fall ikke ha noe mindre enn størrelsen på en IME4.0/MX5xx De jeg har sett på så langt: Mus: Intellimouse Explorer 4.0 Logitech MX518 Razor Diamondback Magma Musematter: Qpad LowSense XXL Steelpad QcK+ XXL Er som sagt på jakt etter STOR musematte så det er ikke noe vits å komme med forslag som fUnc/Icemat (Har begge) Er Razor'en mindre enn f eks IME4.0? Kanskje jeg kan få tak i IME3.0 noe sted? Noen bundlede pakker med noen av musene/musemattene jeg foreslo? Takker for all hjelp (Ikke kom med kommentarer uten begrunnelse please) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Mus: Logitech MX518 Musematter: Qpad LowSense XXL kansje steelpad s&s? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jo S&S steeplad duger vet du. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Razoren skal visst være litt liten, så hvis du har store hender, så passer vel ikke den helt (har ikke prøvd/sett den, har bare hørt det). Jeg ville gått for MX518, musematte er jeg ikke helt sikker på. Offtopic: Hvilket stoff er S&S i? Er det hard, myk eller noe midt i mellom overflate? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Razoren skal visst være litt liten, så hvis du har store hender, så passer vel ikke den helt (har ikke prøvd/sett den, har bare hørt det). Jeg ville gått for MX518, musematte er jeg ikke helt sikker på. Offtopic: Hvilket stoff er S&S i? Er det hard, myk eller noe midt i mellom overflate? En hard plate. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Offtopic: Hvilket stoff er S&S i? Er det hard, myk eller noe midt i mellom overflate? hard plast Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg hadde nok gått for: (*)Mx518 Og enten Q-Pad eller Corepad Magna. Selv hadde jeg gått for Corepad, da jeg synes musa glir bedre, og diverse andre grunner. Corepad Magna er veldig stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå