Gå til innhold

Beste mus/musematte for mitt bruk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter nytt oppsett med mus og musematte er at min IME4.0 tok kvelden her om dagen.

Jeg hadde IME4.0 og Steelpad 4S som fungerte rimelig greit men siden jeg spiller med veldig lav sensitivity er jeg på jakt etter en stor musematte med god presisjon.

Musa var også grei, men jeg har relativt store hender og kan i alle fall ikke ha noe mindre enn størrelsen på en IME4.0/MX5xx

De jeg har sett på så langt:

Mus:

Intellimouse Explorer 4.0

Logitech MX518

Razor Diamondback Magma

Musematter:

Qpad LowSense XXL

Steelpad QcK+ XXL

Er som sagt på jakt etter STOR musematte så det er ikke noe vits å komme med forslag som fUnc/Icemat (Har begge)

Er Razor'en mindre enn f eks IME4.0?

Kanskje jeg kan få tak i IME3.0 noe sted?

Noen bundlede pakker med noen av musene/musemattene jeg foreslo?

Takker for all hjelp (Ikke kom med kommentarer uten begrunnelse please)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razoren skal visst være litt liten, så hvis du har store hender, så passer vel ikke den helt (har ikke prøvd/sett den, har bare hørt det). Jeg ville gått for MX518, musematte er jeg ikke helt sikker på.

Offtopic: Hvilket stoff er S&S i? Er det hard, myk eller noe midt i mellom overflate?

Lenke til kommentar
Razoren skal visst være litt liten, så hvis du har store hender, så passer vel ikke den helt (har ikke prøvd/sett den, har bare hørt det). Jeg ville gått for MX518, musematte er jeg ikke helt sikker på.

Offtopic: Hvilket stoff er S&S i? Er det hard, myk eller noe midt i mellom overflate?

En hard plate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...