Duplofreak Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har noen planer om å bruke en gammel pc jeg har som webserver. Men siden skjermen til den maskinen ikke virker lengere har jeg et lite problem. Jeg har en bærbar maskin som jeg bruker til daglig. Er det mulig å bruke den bærbare maksinen til å bytte skjermbilde mellom den gamle maskinen og den bærbare? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja det går an hvis begge er på nett. Windows har en innebygd funksjon for dette, Remote Desktop, som kan brukes. Du kan også installere forskjellige programmer, TightVNC ser jeg blir anbefalt rett som det er, uten at jeg kjenner til det selv. Er egentlig en veldig enkel sak og få til fjernstyring, samtidig som det er veldig effektivt. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eller du kan bruke Access Remote PC. Knall bra program som kan alt. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det finnes flere alternativer: Remote Desktop (Kun XP Professional og 2003 Server, tsclient i 2000 server) RealVNC TightVNC SSH (GNU/Linux, *BSD, System V) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det finnes flere alternativer:Remote Desktop (Kun XP Professional og 2003 Server, tsclient i 2000 server) RealVNC TightVNC SSH (GNU/Linux, *BSD, System V) har remote desktop i home versjonen jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå