Mr. Fiskum Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) dette er tråden om din sporthelt(eller hva jeg nå skal kalle det) gjerne post et bilde av han/hun og hvorfor du liker den personen!! min sportheld er pavel nedved og jeg har lenge likt han hvorfor det vet jeg ike men jeg begynte å hole med juventus og jeg synes at nedved var best!! Endret 10. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Petter Solberg og Tiger Woods! Fantastiske idrettsmenn begge to. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeff Stockwell, Tanner Hall, Eric Pollard og Edwin Delarosa. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Bill Pearl Undertaker Edit: Glemte å nevne Frank Zane Endret 10. april 2005 av superseven Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ka ska vi me Zinedan? Når vi har Roar Strand? For hanj e jo supermann! HÆ?? Svar mæ da! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 randy couture og diego S. fra UFC (MMA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå