Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Her e noken bilde av en kompis av meg sin bil: http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mr/...r_nedoning2.JPG http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mr/...um/bila_mi1.JPG http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mr/...um/DSC00077.JPG Den er jo ikke så aller verst Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Den er jo ikke så aller verst Men fortsatt harry. Og det kan man ikke gjøre noe med så lenge det er en 240. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hehe.. sant nok. Men hva er galt med å ha en harry Volvo 240 når alle har det? Hvis man ikke liker harry biler, så ikke kjøp 240. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sant nok. Hver sin smak, har to 240-fantatikere i klassen, vet hvordan det er. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Her e noken bilde av en kompis av meg sin bil: http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mr/...r_nedoning2.JPG http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mr/...um/bila_mi1.JPG http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mr/...um/DSC00077.JPG Den er jo ikke så aller verst Stillig 240! Men jeg likte ikke de ekstra lysene da Har ikke tenkt til å style min 240 for mye. Har tenkt til å senke den, ha noen stillige felger og kanskje en liten vinge på bagasjerommet. Skal ivertfall ha effektanlegg med en fet potte bak. Liker ikke standard pottene på de eldre Volvoene Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Stillig 240! Men jeg likte ikke de ekstra lysene da For så vidt enig at den kunne vært kulere uten de Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) 17/18" felger, senking,svak soting rundt det hele, hvite blinkers, få alle lys bak helt røde .. trenger ikke noe mer på en 240.. utvendig da vel og merke.. og sette på en annen eksos "tut" bak, den orginale bøyen er stygg Endret 10. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Den er jo ikke så aller verst bilen er stygg som alle 240'er, men lakken var jo nyydelig da! Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) okej, siden alle har sagt at 240 er harry, så kan jeg også si det.. er jo tross alt helt enig... men jeg kan jo også komme med et par tips.. Kjøp deg en 240 stasjonsvogn, også kjent som lang-40.. senk den sett på 740-fangere (eller 960, er ikke sikker på hva som bli penest.. eller hva som passer) sot rutene(IKKE helt svart..) få på noen fete felger, men ikke for store.. hvite lys i fronten, røde lys bak.. få på en beskjeden takspoiler.. netting-grill.. drit i wunderbaum, decals/klistremerker og neonlys 240 trenger faktisk ikke å se så harry ut selv om den har harrystempel.. jeg veit om et par fine 240-er.. men de er best som stasjonsvogn.. Og hvis du absolutt skal ha turbo(noe som er litt fint..), så ikke ha overdreven lyd på pop-off'en.. det trenger ikke å høres ut som luftbremser på en lastebil eller buss.. folk er lei av sånt.. det er bare harry nå det... syns jeg da.. såh, det var min mening, lykke til.. Endret 15. april 2005 av Fukaniso Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Kunne ha godt det også. Men jeg liker ikke helt stasjonsvogn av en eller annen grunn, men jeg har sett en del som er ganske kule da. Men jeg får se når den tid kommer Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 jaja dere som ikke har annet å si en 240 er harry, kansje vi liker å være litt harry. min persjonlige mening er at 240 faktisk kan bli jævlig råe! bare til å si imot men da synes jeg dere skal komme med en bedre begrunelse en at det er harry! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Smak og behag vet du.. Jeg gidder ikke å sitte og forklare hvorfor jeg ikke liker 240. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 jaja dere som ikke har annet å si en 240 er harry, kansje vi liker å være litt harry. min persjonlige mening er at 240 faktisk kan bli jævlig råe! bare til å si imot men da synes jeg dere skal komme med en bedre begrunelse en at det er harry! Har et annet bilde av den bilen. Veldig fin er den også Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har et annet bilde av den bilen. Veldig fin er den også ja.. har noen flere bilder av den jeg oxo.. har masse 240 bilder.. tror bilen din kan bli kjempe rå.. spørs hvor mye penger du skal legge i den da men stå på! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Har et annet bilde av den bilen. Veldig fin er den også ja.. har noen flere bilder av den jeg oxo.. har masse 240 bilder.. tror bilen din kan bli kjempe rå.. spørs hvor mye penger du skal legge i den da men stå på! Skal kjøpe en for rundt 20-30000kr, skal prøve å finne en 240 TIC for den prisen. Så skal jeg vel skifte ut deler og slikt når jeg får bedre økonomi etter hvert som jeg begynner å jobb. Finner jeg ikke en 240 TIC for den prisen jeg er villig til å betale for min første bil så blir det vel en helt orginal 240, senke den, skifte felger og sotte vinduene i første omgang. Har forresten en del 240 bilder jeg også. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg kjenner en del jenter. Mange av dem er ganske pene, både med og uten sminke. Noen av de jentene jeg kjenner ser bra ut i utgangspunktet, og litt diskrét sminking gjør dem ganske så attraktive. Selv de litt mindre pene jentene kan se ganske okei ut med litt for å dekke over de mindre bra delene. Men jeg kjenner også et par drittstygge jenter. Uansett om du hadde bura dem inne i en sminkebutikk i et år, og antall mulige kombinasjoner de hadde forsøkt hadde oversteget stjerner i universet, hadde de fremdeles sett like jævlige ut. Noen jenter blir bare aldri pene uansett hva de gjør. I rest my case Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå har Zyrex her på forumet en åleit 240, som mange bør "herme" etter... Jeg tillater meg å vise bilde av den, ettersom den allerede ligger i en tråd her på forumet: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Zyrex sin Volvo 240 er ganske så fin. Men den hadde nok sett bedre ut med andre felger, senket og kanskje hatt en annen farge en hvit. Liker ikke hvit farge så godt. Men jeg er enig at det finnes mange stygge 240 som kjører rundt. Men styler man den riktig så kan den bli ganske så fin å se på synes jeg ivertfall. I Post bilder av deres Sommer klare 240er!! på bilforumet.net er det ganske fin 240`er. Er medlem der også under samme brukernavnet som jeg bruker her. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Som det er nevnt litt lenger opp i en post her så er svak soting eller toning av rutene veldig fint. Helt svart soting etter min mening er ikke pent i det hele tatt. Tone rutene eller svak soting blir bra. Senk bilen, få på noen brukbare fine felger og sote/tone rutene. Endret 6. juni 2005 av Leffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå