Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan gjøre en Volvo 240 fin, men ikke harry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harry kan være kult det...

Syns matt svart bil, med enten rød eller grønne neon er kult på en sånn bil :)

En fet front, noen anonyme skjørter, men lave, og en heftig hekkfanger, også noen enkle, men gjerne kromma 16/17" i brei dim....

Det trur jeg kunne blitt kult da :blush:

Da er den ikke blodharry, men fet og harry :D

Lenke til kommentar

Har ikke sett en ENESTE 240 som ikke er blodharry med en gang de har putta på stylingdeler. Den er såpass stygg fra før at det blir aldri noe bedre. Det kjører en rundt i Asker med plysj inni, og stygge hjemmemalte spoilere og plastskjørt. Ser helt for jævlig ut. Også har den såklart hull i eksosanlegget så man hører bilen en kilometer unna :thumbdown:

Lenke til kommentar

Og til han som mente at neonlys var rått... Haha, greit!

Ser politiet det, får du først ett forelegg, så blir du bedt om å gå ut av bilen mens de tar MagLite'n og kakker til lysa... Der var de penga.

Neon-lys er harry, det har alltid vært harry og vil alltid være harry.

Dessuten er det glorete og ser helt jævlig ut, SPESIELT på en 240.

I rest my case!

Lenke til kommentar

Har sett to-tre litt stilige 240'er i trondheim. To sølvgråe og en rød. Begge har original volvofarge tror jeg, men den sølvgråe fargen er finest.

En stilig 240 kan for eksempel være en sølvgrå bil, moderat senking og hvite compomotive MO i 17" eller 18" størrelse (eller hva de hvite felgene heter). Kanskje en gr.A spoiler. Div bodykits og slikt blir for overkill på en volvo syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...