Gå til innhold

Bærbar pc 15k spill og skole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på hva du skal bruke den til. Det er for øvrig mange lignende poster her. Sjekk de, og titt også på omtaler av bærbare på hw.no og dinside.no.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ser at du har noen gode pcr der, men må bare nevne Netshop 1557 GLS.

Den er bra til jobbing , samt spill. Jeg ble positivt overaska om hvor godt den tok spill. Kan spille Battlefield vietnam som krever litt , på normal grafikk uten NOE lagg. Mens min stasjonære lagger som faen på low grafikk.

Så om du skal spille noe som krever litt , feks som BFV , og jobbing, og det der, ta en titt på 1557 GLS

Lenke til kommentar

Edit, siden jeg var mer uhøflig enn jeg tenkte. Har bare sett for mange folk på forumet her som skriver "hvem pc skal jeg kjøpe" o.l. :realmad::wallbash:

Ontopic: Ta en titt på MPX kn1, den er villt bra for prisen, hvis du kan leve med litt plastic-følelse. :hmm:

Endret av petter;
Lenke til kommentar

Hvorfor tar du ikke en titt på dell i9300?

For 15000,- får du en knall utgave med WUXGA skjerm (17" widescreen), Nvidia 6800 skjermkor, 1gb minne, 1,86ghz prosessor m.m.

Jeg fikk denne pc'n for litt over 1 uke siden, og jeg er KNALL fornøyd.

Lenke til kommentar
Forresten, konfirmasjon=konfen, og det heter IKKE "hvem pc skal jeg kjøpe". Lær deg norsk.

Jeg får sikkert advarsel pga dette, men det er verdt det.

Til Petter,

det er ikke så lett å skrive norsk når man har lært å skrive dialekt på skolen( og som itillegg ikke er ens egen).

Tenk hvis vi fra troms skulle kreve at vi skulle ha et eget språk på skolen og enda verre hvis vi krevde at Nrk skulle tekste på tromsværing, det må jo holde at de allerede tekster på vestlandsk?

Er det rart at enkelte folk inne på forumet her har litt skriveleif engang iblant?

A8 :)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

har du 15K er dette link maskina di. skole arbeid krever jo ingenting, denne har 6800 grafikk.... scorer 2-3 ganger mer en 9700 i 3dmark. og det er jo viktig :yes: men skal du bære den med deg rund om kring er du litt sterke eller velger en annen. dell har jo noen fine og, men det er ei vanskelig tid og kjøpe bærbar, står jo i en revolusjon når det kommer til grafikk. så bruk all tid du har til overs til å lese deg opp. ingenting er så surt som og snuble over et bedre kjøp når du surfer med den nye maskina di.

det optimale hadde jo vært en 15 tommer med 6800 eller x700 kanskje DENNE hadde vert noe??? som sagt, snok rundt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...