culexus Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei jeg har en packard bell R7720 med en centrino 1,5ghz. Denne maskinen bråker helt vilt mye i forhold til andre centrino maskiner jeg har testet. Er det noen som vet om en plass hvor jeg kan bestille meg en bedre kjøler til maskinen? Jeg har testet en del med bios update og slikt som faktisk fikk vifta litt å bråke en del mindre, men det er alikevell for mye og irriterende. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du kan prøve med strømsparings verktøy. Feks Centrino Hardware Control. Også kan du sjekke at instillingene i windows for type pc er satt til bærbar. Lenke til kommentar
culexus Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 men blir ikke maskinen treigere da? Vil at det skal kunne yte max og være rolig. Lenke til kommentar
MKE Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ey jostein du må nok velge den som bærbar, min vifte går konstant ! men det fins programvare som kan styre viftene. hva sa verkstedet da? de kunne ikke fikse noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå