EcHo^^ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 jeg skal gjerne ha en ny telefon, men finner ikke no som passer.. MÅ ha: mms,gprs,kamera,infrarød og gjerne blåtann også.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) det blir nok litt lettere hvis du fyller inn malen! Men etter de kravene du foreløpig har så skulle vel Motorola V600 passe veldig bra har alt du vil ha, pluss litt til! Endret 10. april 2005 av langangen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du sier intet om pris og hiver kun ut noen forslag til hva du vil at den skal inneholde (og det du etterspør er heller ganske vanlig standard nå til dags) Dermed vil jeg be deg om å fylle ut malen som du finner i min signatur. Hadde det ikke vært fordi du har relativt kort fartstid for forumet så ville jeg ha stengt denne.. Men håper at du hjelper oss litt; slik at vi kan hjelpe deg Lenke til kommentar
EcHo^^ Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 beklager er ikke helt inne i hw enda. Men jeg titte litt på denne motorolaen ( v600 ) ser jo fin ut, men hvor i norge selges denne?? og hva koster den ca? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hm, Samsung SGH-E720 kommer vel etterhvert. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 SE K700i har alt du ber om. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 SE K700i har alt du ber om. Nei, den er ikke klapp Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Ærlig talt: SE P910 passer vel sikkert? Eh... Det gjør vel også Siemens M75? Eller hva med en Qtek S100? Når jeg tenker meg om så passer vel nesten alle S60 telefonene også... (6600, 6260 6630, 6680, Sx1, 3230 osv.) 7280? 6822 er vel også overkommelig? Eller hva med Samsung D500? Denne posten er så nærme til å stenges, at det er et mirakel at jeg ikke har gjort det. Håper at du skjønner mitt poeng: Det finnes svært mange telefoner å velge i mellom og jeg tviler sterkt på at du blir like fornøyd med hver. Ovenfor 'kastet jeg' frem telefoner som er relativt ulike, både i pris, størrelse, form, hastighet, muligheter osv. osv. osv. For at vi skal kunne velge så ber jeg deg å bruke denne til hjelp; eller gjøre noe lignende slik at vi vet hva ditt primærbruksområde er, hvor mye du er villig å 'legge på bordet' og spesielle krav... (Respons, kjapphet osv.) En mobil er så mye mer enn en liten dings med et navn. Er ikke for å være den sure læreren eller noe, men å spytte ut navn fra hukommelsen blir bare latterlig. Endret 10. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Bare for å minne om emnefeltet Billig og bra klapptelefon Lagde en tråd om dette for noen uker siden, og jeg fikk akkurat samme respons.. Selv omm jeg brukte malen Remerser; bare et fåtall av mobilene du ramset opp er i klappformat, og ingen av dem er spesielt billige EcHo^^; jeg hadde samme problem før. Lette etter en billig og bra klappmobil, men det finnes ikke før i tredje kvartal, da panasonic kommer med noen knalle Kan du vente i et par måneder kommer de til priser rundt 2000 Spesielt MX7 skiller seg ut med spesifikasjoner tilpasset meg på en dårlig dag Les noen av mine første poster, så skjønner du Den har IR, BT, 2 mp, 2 tommer skjerm m/260000 farger, dritbra batteri og alt annet folk flest vil ha Dette får du i et design som er intet annet enn diggbart!! Eneste problem for mange er vekten, men min mobil, 7600, veier et gram mer, og til kamskjell å være synes jeg at 122 g på MX7 er en respektabel og fin vekt Skal kjøpe denne til neste år selv EDIT: Link til artikkel Endret 10. april 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
EcHo^^ Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 den så digg ut! men trokke jeg holder ut med lg 5400 så lenge... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hm.. Du skal ikke kjøpe en brukt da? Det kan være litt riski også da, mne likevel Nokså billig Da kan du vel bare kjøpe en mellommobil da, mens du venter Jeg kjøpte 7600 i februar, så jeg klarer meg med den etter en SF-oppgradering Finnes mye billig brukt. F.eks. på qxl.no Alt som finnes der finnes dyrere på finn.no Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Stenges, (Noen som er uenig? Ta kontakt over PM) grunn vil du/dere finne i forumbeskrivelsen, i retningslinjene og i en av mine innlegg ovenfor... Endret 10. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg