iver89 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei. Har nå i de siste to nettene plutselig angret på hvilke skoler jeg satte opp. Er det noen muligheter for å endre søknaden så sent som nå? Er skole nr. 2 som skal endres...ikke noe annet. Noen som har fått gjort dette en gang? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er nok for sent nå. Men det er godt mulig å bytte skole etter sommeren. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 For sent å gjøre om selve søket ja trot jeg. Men som julenissen sier, kan du kanskje bytte like før/ etter at skolen har begynt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg tviler på at du får endret skolen, men jeg anbefaler deg allikevel å kontakte inntakskontoret. Det kan jo hende du er heldig. Én ting er sikkert: Dersom du ikke prøver får du i alle fall ikke endret søknaden. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Ja, tar en prat med rådgiveren på skolen i morgen (som av en eller annen grunn liker meg veldig godt=bedre sjanse?) og spør hva som kan gjøres. Siden det er 2. valget mitt, og ikke 1. er det kanskje litt sannsynlighet for at noe kan ordnes? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, tar en prat med rådgiveren på skolen i morgen (som av en eller annen grunn liker meg veldig godt=bedre sjanse?) og spør hva som kan gjøres. Siden det er 2. valget mitt, og ikke 1. er det kanskje litt sannsynlighet for at noe kan ordnes? det er jo ikke han som bestemmer om du skal få lov til å bytte... Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 bare snakk med inntakskontoret, skriv en vanlig brev til inntakskontoret hvor du skriver hva du søkte på og hva du vil forandre søknaden til (med skole/fag koder). Jeg gjorde dette både når jeg skulle søke til GK og til VK1, var ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå