minotir Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 *kansje litt feilpostet. bare flyttepå hvis nødvendig ' Hei. har ringt og klagd på mpx for et par uker sien. jeg klagde på Bigwatern min fordi den begynte å lekke. Noen som vet om man må mase mye eller svarer mpx til slutt? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg klaget til mpx.no pga BigWater'en min sprang lekk. Først ville de ikke gi meg nytt sett på garantien. Men etter å ha laget en tråd her på forumet så fikk jeg nytt. De var raske å svare på mail, så ingenting å si på det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skulle nok vært postet her. Jeg har aldri klaget på mpx, men har sendt spørsmål via mail. Da har jeg fått hyggelige og gode svar, langt bedre enn hos Komplett. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Flyttes fra Off-topic til Webshoperfaringer. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 jeg får sende en mail til da! og mase litt! -svalbard? link til tråden u snakka om? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 jeg får sende en mail til da! og mase litt! -svalbard? link til tråden u snakka om? Her er den. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Nå har jeg sendt en ny mail til MPX. en litt mer agressiv melding! For håpe at det skjer noe bra lr så for jeg og starte en sånn tråd som svalbard laga *sitte iro med cpu vifte og et skjermkort som ikke virker * Lenke til kommentar
MPX Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei. Vi opprettet en retur til vår kunde den 04.04 og returbekreftelse er sendt kundens registrerte mailaddresse. Så vi venter på å få varen i retur. Mvh MPX Kundeservice Lenke til kommentar
minotir Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jippi. alt årna seg Pakken er på vei til Sandefjord (MPX) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå