klomp1 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Som nevnt i topic, så booter ikke pc'n lenger, dette har skjedd: Det første tegnet til faenskap var at pc'n plutselig ble bortet fra nettverket mitt.. Så en stund etterpå, var den ikke på nett heller. Så jeg prøvde å innstallere driverne til nettverkskortet(som er interigert/innebygd) på nytt, men det hjalp ikke.. Så begynte ting å oppføre seg litt rart, så jeg bestemte meg for å innstallere windows på nytt, og formatere OS-partisjonen... Det hjalp heller ikke, pluss at jeg da fant et par virus på pc'n, så da formaterte jeg HELE dritten, og la inn windows og drivere inn på nytt nok engang...fortsatt ikke nett... Derfor bestemte jeg meg for å deaktivere (gjorde det ikke i BIOS, men i windows) nettverkskortet, som er innebygd i HK, og rebootet for å se om det fortsatt var deaktivert... Det var det... Så skrudde jeg av pc'n for å så sette inn et annet nettverkskort... Og siden det har ikke pc'n funket!! =) Den nekter nå plutselig å boot'e!! Og jeg skjønner ingenting!! =) Dette har jeg prøvd: - Resete bios, både jumber og batteri - Fjerne forskjellig hardware (lydkort/nettverkskortet/div. andre) - Byttet skjermkortet Noen som kan hjelpe meg?! =) Eller eventuelt fortelle meg hva som er ødelagt.. Hardware'n min står i signaturen... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Starter den når du trykker inn "AV/PÅ" knappen? Eller reagerer den ikke i det hele tatt? Hvis den ikke reagerer i det hele tatt, så er det enten PSU eller HK. Jeg tror det har skjedd noe med hovedkortet ditt, siden du hadde problemer med det før. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Den starter ja, alle vifter går som de skal, men det er alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå