Martin A. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei. Har en mappe som jeg gjorde privat fra forrige windowsinstallasjon. Og nå, når jeg i dag installerte XP på ny, får jeg fortsatt ikke tilgang til lden, verken gjennom min bruker, eller Administrator. Sletter ikke den mappa uansett hva, da det ligger en del viktige dokumenter og filer i den mappa. Noen tips? -Martin Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Har du prøvd og opprette en bruker med samme brukernavn og passord som da du oppretta den som privat? Er en longshot siden brukeroppsett og rettigheter ikke er min sterkeste side. Endret 10. april 2005 av Lugmeister Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Glemte vel kanskje å si at det gjelder mappa som kommer under "Documents and Settings" Brukernavnet jeg hadde da var "Martin^^", og siden jeg hadde det på forrige installasjon der igjen, så ble navnet på mappa "Martin^^.001" Og lager jeg enda en med samme navn, blir mappa da "Martin^^.002" Men jeg tror jeg prøver å fyre opp Knoppix (liveOS), og ser om jeg får tilgang med det. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Det hjalp jo da ikke overhode, da Knoppix ikke kan skrive til harddisken Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg tror du må ta eierskap av mappen for å få tilgang, noe som beskrives fyldig og lettfattelig her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...;308421&sd=tech Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Nå skjønner jeg intenting her.. Begynner å bli litt frustrert. Har gjort som det sto i linken aadnk ga, og gjorde det som skulle. Fiksa først "Martin^.MARTIN.000", men når jeg skulle inn på Mine dokumenter, måtte jeg gjøre det samme der og. Her er resultatet av det: Endret 13. april 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Opp Endret 13. april 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå