bytez Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg sliter med å få overføring via en annen bluetooth enhet direkte til minnekortet på min Siemens SX1... Hva skal jeg gjøre ?? noen forslag? TAKK! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det du må gjøre er: Når du mottar en fil på Bluetooth så kommer den i innboksen,,så må du lagre den selv på minnekortet...tror ikke det går å overføre DIREKTE til minnekortet,.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du kan laste ned dette supre programmet FExplorer (Som forøvrig er freeware) og lete deg frem, har ikke så mye erfaring fra SX1, men på Nokia 6600 som er relativt lik så er det en smal sak å få filer fra Inboxsen over til minnekortet. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Q:Can I save my Messages to MMC?A:Although this was an option on all the other s60 phones Siemens disabled it to SX1 (at least on firm. prior to 08) mainly for MMC swaping reasons. But there is a way to enable it. First download and install MsvDriveE.sis. After running it once the app will change the drive for saving messages from C to E and copy some files from C:\system\mail to E:\system\mail but not all (you have to copy the rest yourself using a 3rd party File Manager). Any Messages saved to an MMC from another s60 phone will be also readable. Be carefull though not to run the app again because you'll end up with an error message and may the messages stored to MMC be lost. Also do not remove the MMC when the phone is on. To undo the app changes just restart the phone without the MMC. BE WARNED THAT I AM NOT RESPONSIBLE FOR ANY DAMAGE CAUSED BY THIS APP. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har du ikke kabel som følger med da? Da kan du jo velge hvor du skal legge det inn. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tomat-Ulf: Hvis personen skal motta noe via bluetooth fra en annen telefon, så blir det et problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå