Gå til innhold

Komme inn i win 2003 Server uten passord mulig?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet om det er mulig å komme seg inn i windows 2003 server uten passord?

Finnes det noen program for dette? f.eks en boot diskett eller no?

Kjører på SCSI disker.., så trenger drivere og:P

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener å "hacke" deg inn på en Windows 2003 server? Det tviler jeg på. Dårlig operativsystem om den lot deg ta bakveier slik.

Dersom du bare har lyst å slippe å skrive bruker+passord så skal det være mulig å redigere registry slik at windows logger seg automatisk inn med bruker og passord du har plassert i registry.

Lenke til kommentar
Du mener å "hacke" deg inn på en Windows 2003 server? Det tviler jeg på. Dårlig operativsystem om den lot deg ta bakveier slik.

Dersom du bare har lyst å slippe å skrive bruker+passord så skal det være mulig å redigere registry slik at windows logger seg automatisk inn med bruker og passord du har plassert i registry.

Ja.., blir vel såkalt hacking ja :p

Men funker ERC Commander her? eller ntpwd...?

Lenke til kommentar
Ja.., blir vel såkalt hacking ja

Trodde ikke i min villeste fantasi at du mente det alvorlig. Å lave et innlegg hvor du spør om åssen du skal gjøre dette!!!!! Hallo........

Hilsen tukols

Er det noe gærent i å komme seg inn på sin egen pc da?

Lenke til kommentar
Ja.., blir vel såkalt hacking ja

Trodde ikke i min villeste fantasi at du mente det alvorlig. Å lave et innlegg hvor du spør om åssen du skal gjøre dette!!!!! Hallo........

Hilsen tukols

Er det noe gærent i å komme seg inn på sin egen pc da?

Hvis det bare er for å komme inn på din egen PC trenger du vel ikke å kalle det "hacking". De fleste forbinder hacking med *ulovlig* innbrudd på PC'er...

Lenke til kommentar

hei. har aldri prøvd dette selv, men jeg har hørt at det skal funke. det du gjør er å reparere Windows installasjonen. via å boote fra Windows 2003 cd`en. så reparerer du installasjonen. dette vil da gjøre at de orginale installasjonsfilene blir lagt til systemet igjen. dette vil da gjøre at din eksiterende brukerkonto blir slettet. prøv å se om det hjelper. det tror jeg faktisk.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...