Gå til innhold

Noen høy level druids/mage derute?

Anbefalte innlegg

Det er ikke ALLE som bare spiller et MMORPG for å være den klassen som dealer mest damage heller da. Noen spiller faktisk for å ha det moro, ikke bare powerlevel'e. Føler du deg mer hjemme med en mage-type istedet for en krigertype, så gjør det.

Men de fleste spiller den klassen de synes passer. Hvis noen liker å ha en litt passiv spillestil, men være nøkkelen i et party velger de prest ((er bare lvl 30, så kan ikke kommentere mye)hvis det er en god gruppe da).

De som vil skade mye og snike seg rundt er rogue. De som vil skade mye og ha magi er mage osv...

Så ingen spiller fordi de vil heale mest mulig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Mage!!

Er en lvl 43 Fire/arcane mage, og jeg er veldig fornøyd med valget mitt. God damage, populær i grupper, dør skjelden pga blink og frost nova, og god pvp.

Armoren er som kjent dårlig, men viss du f.eks. går alchemy kan du lage potions som gir + til armor, og i tillegg har du jo frost armor som og hjelper en del.

Går du Intellect og Stamina tåler du faktisk ganske mye!

I pvp har mages fordelen med at armoren ikke hjelper. Da går det på resistance, og jeg har enda ikke truffet på noen (heller ikke 50+) som har såpass mye resistance at jeg ikke klarer skade dem mye.

AOE'en til mages er sinnsykt god. f.eks i uldaman kommer det 10 (?) skorpids som ikke er elite, og da pleier jeg først sende flame strike, som fører til at alle kommer mot meg, deretter frost nova og blizzard. Dette fører til mye aggro, men da pleier de som oftest å være døde.

Gogo mage sier jeg. Gøy og god class :thumbup:

Lenke til kommentar

er selv en level 35 druid, og det skal MYE til når jeg soloer NPC`s at jeg dør(selv orange er IKKENO problem), og hvorfor sier alle at priest er en passiv spilleform? er jo bare å satse på shadow det, så dealer du MYE damage.

uansett, jeg hadde gått for druid, du kan caste DOT, roots, du har allright armor, kan melee`, og kan heale seg selv..ser ikkeno negativt med druiden min enda.

folk spekulerer for mye i class` og raser...

Lenke til kommentar
Anbefaler Mage!!

Er en lvl 43 Fire/arcane mage, og jeg er veldig fornøyd med valget mitt. God damage, populær i grupper, dør skjelden pga blink og frost nova, og god pvp.

Armoren er som kjent dårlig, men viss du f.eks. går alchemy kan du lage potions som gir + til armor, og i tillegg har du jo frost armor som og hjelper en del.

Går du Intellect og Stamina tåler du faktisk ganske mye!

I pvp har mages fordelen med at armoren ikke hjelper. Da går det på resistance, og jeg har enda ikke truffet på noen (heller ikke 50+) som har såpass mye resistance at jeg ikke klarer skade dem mye.

AOE'en til mages er sinnsykt god. f.eks i uldaman kommer det 10 (?) skorpids som ikke er elite, og da pleier jeg først sende flame strike, som fører til at alle kommer mot meg, deretter frost nova og blizzard. Dette fører til mye aggro, men da pleier de som oftest å være døde.

Gogo mage sier jeg. Gøy og god class :thumbup:

Helt enig, har selv en lvl 49 fire/arcane mage og elsker den...

Utrolig lagelig i grupper siden jeg kan lage vann til alle mana ppl, AoE spells og mage ruler jo generelt når de klarer å holde avstand til fienden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...