toak Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 I sammenheng med at jeg lærte meg CSS og DIVS, har jeg laget en enkelt blogg i divs. Den er svært enkel, men samtidig stilren. Men vil gjerne ha kommentarer på den, hvis det er noen småting jeg burde fikse på. Hvis det er noen som er interessert i å bli linke-partnere er det bare å si ifra. www.toak.moo.no (jobber med å få meg et mer profft domenenavn) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Veldig pent syntes da jeg, men du burde kanskje ha noe som "skiller" selve siden, ble for mye hvit i ett område :/ en border eller noe ? Lenke til kommentar
Dekkmann Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Pent og ryddig det der. Du kunne kanskje satt border-left på innholdsfeltet i stedet for på menyfeltet ditt, slik at den strekker seg lenger ned? Det er en del hikkaser i koden din, men det blir bagateller i denne sammenhengen, så fint var det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Helt enig med Lucas her. En bakgrunn, en ramme, hva som helst som binder sida mer sammen. Og en ting til: Hva med å dytte inn én ekstra, sterk farge som gir sida litt mer liv? Da mener jeg farger som vinrød, hestehovgul () og slikt Lenke til kommentar
toak Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Vet ikke helt hvor jeg skulle lagt inn den hestehovgul-fargen din Mr.Berg Noen border rundt siden vil jeg heller ikke ha, liker den bedre når den står litt fritt liksom, men en strek i innholdsfeltet som dekkmann sa, kan jeg prøve på. Kodingen har jeg aldri vært noe god på bryr meg mest og hvordan den ser ut .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå