Thomas_sh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Cpu'en min er på mellom 55-62 grader, er dette mye? Jeg har 2 andre 80mm vifter som dytter inn luft, 120mm vifte på strømen som tar luften ut og seff Cpu-viften, men Cpu vifta jobber som bare det når jeg spiller og det er ikke kult, fordi at den bråker veldig når den kjører for full power slik at jeg hører det godt!!.... Jeg har en Pentium 4 3.4GHz prosessor.... Er det noe jeg kan gjøre for å få senket den litt? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er det ein Intel prescott cpu det er snakk om? Dei er ganske varme... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Varm? Hvorfor opprettes det ikke en egen katogori på forumet der en kan poste alt tempratur relatert? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Har du nok kjølepasta på ? Hva slags CPU kjøler er det snakk om. BOXED? ___ EDIT: men Cpu vifta jobber som bare det når jeg spiller og det er ikke kult Er den av ellers? Hva bruker du for å måle temperaturen? Programvarer har en tendens til å oppgi mer enn hva temperaturen egentlig er. Endret 9. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
Thomas_sh Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Har du nok kjølepasta på ? Hva slags CPU kjøler er det snakk om. BOXED?___ EDIT: men Cpu vifta jobber som bare det når jeg spiller og det er ikke kult Er den av ellers? Hva bruker du for å måle temperaturen? Programvarer har en tendens til å oppgi mer enn hva temperaturen egentlig er. Nei, den er ikke av, men på et behagelig turtall hvor den ikke bråker så mye, men når den går for fullt så er det nesten at leieboeren ikke får sove.... Nei, jeg bruker ikke kjølepasta og har egentlig ikke brukte før så har ikke tenkt over det. Jeg bruker Everest Home edition og Speed Fan, og jeg tror ikke at de viser så veldig feil for når jeg tar på en kjøleblokk som er like ved prosessor, men ikke er selve cpu kjøler dingsen, så blir det meget varmt!! har egentlig ikke peil på hva slags Cpu kjøler det er, men det er sånn med buede kopper shit... hehe Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nei, jeg bruker ikke kjølepasta og har egentlig ikke brukte før så har ikke tenkt over det. sleng på med en gang. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nei, jeg bruker ikke kjølepasta og har egentlig ikke brukte før så har ikke tenkt over det. Da er jo saken klar! Lenke til kommentar
Thomas_sh Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Nå ble jeg glad!! Tusen takk! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Du har nok thermal pad på .. med goop kjølepasta vil den bare gå ned noen grader. Fikk tempen på min CPU nesten 10 grader i dag ved å rydde og teipe i kabinettet... Temp nå 38/48 (idlee/load) Endret 9. april 2005 av Okay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nei, jeg bruker ikke kjølepasta og har egentlig ikke brukte før så har ikke tenkt over det. sleng på med en gang. amen! den der går som nr. 1 under de 10 CPU bud Lenke til kommentar
Thomas_sh Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Det er såpass ja...! hva er det 10 Cpu budene egentlig?? greier du å finne på noen? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er ikke allverden å hent på kjølepasta.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er ikke allverden å hent på kjølepasta.... ... JO! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Er ikke allverden å hent på kjølepasta.... Sikker på det? Endret 10. april 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå