Gå til innhold

For Varm CPU?

Anbefalte innlegg

Cpu'en min er på mellom 55-62 grader, er dette mye? Jeg har 2 andre 80mm vifter som dytter inn luft, 120mm vifte på strømen som tar luften ut og seff Cpu-viften, men Cpu vifta jobber som bare det når jeg spiller og det er ikke kult, fordi at den bråker veldig når den kjører for full power slik at jeg hører det godt!!....

Jeg har en Pentium 4 3.4GHz prosessor....

Er det noe jeg kan gjøre for å få senket den litt?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du nok kjølepasta på ? Hva slags CPU kjøler er det snakk om. BOXED?

___

EDIT:

men Cpu vifta jobber som bare det når jeg spiller og det er ikke kult
Er den av ellers? :blink:

Hva bruker du for å måle temperaturen? Programvarer har en tendens til å oppgi mer enn hva temperaturen egentlig er.

Endret av Fur
Lenke til kommentar
Har du nok kjølepasta på ? Hva slags CPU kjøler er det snakk om. BOXED?

___

EDIT:

men Cpu vifta jobber som bare det når jeg spiller og det er ikke kult
Er den av ellers? :blink:

Hva bruker du for å måle temperaturen? Programvarer har en tendens til å oppgi mer enn hva temperaturen egentlig er.

Nei, den er ikke av, men på et behagelig turtall hvor den ikke bråker så mye, men når den går for fullt så er det nesten at leieboeren ikke får sove....

Nei, jeg bruker ikke kjølepasta og har egentlig ikke brukte før så har ikke tenkt over det.

Jeg bruker Everest Home edition og Speed Fan, og jeg tror ikke at de viser så veldig feil for når jeg tar på en kjøleblokk som er like ved prosessor, men ikke er selve cpu kjøler dingsen, så blir det meget varmt!!

har egentlig ikke peil på hva slags Cpu kjøler det er, men det er sånn med buede kopper shit... :whistle: hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...