Mazeking Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Alle mine shares jeg connecter til via XMBC har brukernavn og passord i klartekst i en xml fil. Skulle gjerne ha lagt det inn slik at man ble promptet for passord i xmbc når man forsøkte å koble til et par av sharene mine. Det er ikke alle filer jeg vil alle skal se Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Mith Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) sorry... leste ikke posten over godt nok Endret 9. april 2005 av Mith Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Har kikket litt rundt i "den store kyber-verdenen" men eneste metoden for tilgang jeg kan finne er å sende brukernavn og passord via .xml. Desverre. Skulle likt å funnet en metode som gjør slik du ønsker. Kjekt å ha, av ymse grunner EDIT: Leste akkurat i en post om akkurat dette på xbox-scene.org at xbmc skal be om brukernavn og passord dersom det ikke er spesisifisert i .xml fila. Du kan teste å oppdatere til nyeste versjon av xbmc. http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=382397 Endret 10. april 2005 av AndyG Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Har kikket litt rundt i "den store kyber-verdenen" men eneste metoden for tilgang jeg kan finne er å sende brukernavn og passord via .xml. Desverre. Skulle likt å funnet en metode som gjør slik du ønsker. Kjekt å ha, av ymse grunner EDIT: Leste akkurat i en post om akkurat dette på xbox-scene.org at xbmc skal be om brukernavn og passord dersom det ikke er spesisifisert i .xml fila. Du kan teste å oppdatere til nyeste versjon av xbmc. http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=382397 Helt riktig! Bare å la være å skrive inn brukernavn og passord mellom ":" i <path> kommandoen! Funker som en drøm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå