CFD Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Etter flere requests ifra flere personer så lager jeg nå en post med hva jeg og kalle har funnet på oppigjennom tidene. Kom gjerme med kommentarer. CFD Collection - Blowjob.avi Jeg går rundt i gangen og lokker kalle med meg ut på gangen. Kalle er ikke hard å be og lager alltid show! Jeg prøver å få Eirik til å gi meg en BJ. Tatt opp Nov03 CFD Collection - CFD sings My Girlfriends Shower (low qual).avi Her synger jeg en sang med stor innlevelse. Kalle filmer. Tatt opp nov03 CFD Collection - CFD sings Shut Up and Sleep With Me.avi Jeg ventet besøk ,men de ble forsinket. Jeg tok opp denne videoen og mange sier at denne virkelig viser hvor lite jeg har å finne på til tider. CFD Collection - Click.avi Jeg og kalle liker å synge med stor innlevelse. Her tar vi for oss en sang laget av golfinger. Kameraet ble desverre ikke holdt helt stille =P CFD Collection - Kalledans.avi Kalle i fri dresur. Han hører på goldfinger og synger og danser for harde livet. Er ikke dette nok til å trekke damer så vet ikke jeg! CFD Collection - Mobo & Boner.avi Jeg hadde et ødelagt hovedkort liggende i skuffen og jeg ble utfordret til å gjøre noe morsomt med det. Dette er kanskje ikke morsomt ,men heller ekkelt. Del2 med selve spruten slapp ut på nettet ,men forhåpentligvis så har ingen sett den. CFD Collection - Saturday Night Kalle.avi Filmen som startet alt! Kalle danser i bar overkropp og jeg synger ,men sliter med å holde latteren tilbake. Jeg har kuttet vekk det siste minuttet for å ikke dumme ut megselv (dere ser armen min på slutten av videoen) CFD Collection - Traning.avi Jeg og kalle trener.. Dette er i slutten av økten og vi har trent samme øvelsen i nesten en time.. Jeg blir nok litt sur når jeg ikke klarer å curle opp det som er på stangen og jeg slår til kalle =P CFD Collection - Wake-Up-Call.avi Her ligger jeg og sover mens kalle finner på å vekke meg på en litt unormal måte. Musikken i bakgrunnen er goldfinger. Tatt opp November03 DRUNKEN MATERIAL! Tatt opp nov04 Felles for disse videoene er at vi begge har drukket litt for mange pils. Jeg ligger vell ca 1sixpack før kalle og dette merker man nok på oppførselen. CFD Collection - Drunkvids - Hello Handsome.avi CFD Collection - Drunkvids - Kalle and Pycno.avi CFD Collection - Drunkvids - Offspring - Staring at the Sun.avi CFD Collection - Drunkvids - Why Hansa is Good.avi AUDIO! Hørte dere denne på TG? Nå vet dere hvem som sang den! audio/CFD Sings - Aqua - Barbie Girl.mp3 Endret 9. april 2005 av CFD Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Utrolig genialt, skal se/høre gjennom alt senere! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hahaha! *note to self, never ever meet CFD at party* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hahaha! *note to self, never ever meet CFD at party* Nei, for da kommer han med sugerøret sitt og stjeler det du har å drikke Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 redd jeg ikke overlever kvelden Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Huff, sangstemme har du ikke Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hehe, cfd er kul da Har møtt han opptil flere ganger jeg! Detaljer tas ikke med her da Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Huff, sangstemme har du ikke sant Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Huff, sangstemme har du ikke sant Å joda! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg koser meg godt til barbiegirlen din jeg CFD Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ler meg skakk! og jeg har ikke sett dem enda! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 kåmån barbie lets gåv parti Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Der var de igjen ja. Edit: Guess. Endret 10. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 :!: Sykt, rett og slett sykt. :!: Jaja, fikk meg en god latter ihvertfall. Hvordan idol har gått glipp av deg er meg en gåte Anbefaler deg denne siden. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Nice dotten.. Måtte tilogmed tenke meg om får å huske navnet ditt så det er et tegn på at vi burde ta oss en tur på byen =) Jeg sendte inn søknad om å bli med på IDOL ,men fikk faktisk ikke noe svar. Og siden det regnet den dagen så gadd jeg ikke stå ute i regnet å vente på audition. EDIT: Jeg bor 17min ifra bergen og ca 45min med tog.. Jeg bor ikke på voss Arna bydel i bergen er nok mer riktig Endret 10. april 2005 av CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå