Gå til innhold

CFD collection (CFD og kalle driter seg ut!)

CFD

Anbefalte innlegg

Etter flere requests ifra flere personer så lager jeg nå en post med hva jeg og kalle har funnet på oppigjennom tidene. Kom gjerme med kommentarer.

CFD Collection - Blowjob.avi

Jeg går rundt i gangen og lokker kalle med meg ut på gangen. Kalle er ikke hard å be og lager alltid show! Jeg prøver å få Eirik til å gi meg en BJ. Tatt opp Nov03

CFD Collection - CFD sings My Girlfriends Shower (low qual).avi

Her synger jeg en sang med stor innlevelse. Kalle filmer. Tatt opp nov03

CFD Collection - CFD sings Shut Up and Sleep With Me.avi

Jeg ventet besøk ,men de ble forsinket. Jeg tok opp denne videoen og mange sier at denne virkelig viser hvor lite jeg har å finne på til tider.

CFD Collection - Click.avi

Jeg og kalle liker å synge med stor innlevelse. Her tar vi for oss en sang laget av golfinger. Kameraet ble desverre ikke holdt helt stille =P

CFD Collection - Kalledans.avi

Kalle i fri dresur. Han hører på goldfinger og synger og danser for harde livet. Er ikke dette nok til å trekke damer så vet ikke jeg!

CFD Collection - Mobo & Boner.avi

Jeg hadde et ødelagt hovedkort liggende i skuffen og jeg ble utfordret til å gjøre noe morsomt med det. Dette er kanskje ikke morsomt ,men heller ekkelt. Del2 med selve spruten slapp ut på nettet ,men forhåpentligvis så har ingen sett den.

CFD Collection - Saturday Night Kalle.avi

Filmen som startet alt! Kalle danser i bar overkropp og jeg synger ,men sliter med å holde latteren tilbake. Jeg har kuttet vekk det siste minuttet for å ikke dumme ut megselv (dere ser armen min på slutten av videoen)

CFD Collection - Traning.avi

Jeg og kalle trener.. Dette er i slutten av økten og vi har trent samme øvelsen i nesten en time.. Jeg blir nok litt sur når jeg ikke klarer å curle opp det som er på stangen og jeg slår til kalle =P

CFD Collection - Wake-Up-Call.avi

Her ligger jeg og sover mens kalle finner på å vekke meg på en litt unormal måte. Musikken i bakgrunnen er goldfinger. Tatt opp November03

DRUNKEN MATERIAL! Tatt opp nov04

Felles for disse videoene er at vi begge har drukket litt for mange pils. Jeg ligger vell ca 1sixpack før kalle og dette merker man nok på oppførselen.

CFD Collection - Drunkvids - Hello Handsome.avi

CFD Collection - Drunkvids - Kalle and Pycno.avi

CFD Collection - Drunkvids - Offspring - Staring at the Sun.avi

CFD Collection - Drunkvids - Why Hansa is Good.avi

AUDIO! Hørte dere denne på TG? Nå vet dere hvem som sang den!

audio/CFD Sings - Aqua - Barbie Girl.mp3

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice dotten.. Måtte tilogmed tenke meg om får å huske navnet ditt så det er et tegn på at vi burde ta oss en tur på byen =)

Jeg sendte inn søknad om å bli med på IDOL ,men fikk faktisk ikke noe svar.

Og siden det regnet den dagen så gadd jeg ikke stå ute i regnet å vente på audition.

EDIT: Jeg bor 17min ifra bergen og ca 45min med tog.. Jeg bor ikke på voss ;) Arna bydel i bergen er nok mer riktig ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...