murdoc Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) når jeg spiller, får jeg av og til en blåskjerm der det kommer mye text. blant annet: dumping av fysikt minne..... hva er den vanligste grunnen til at dette skjer? noen som tror de vet det? jeg har: p4 2,8 ghz 512 ddr ram 80GB hd Endret 9. april 2005 av murdoc Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) har netopp formater. ingen virus instalert standard driverne til hovedkortet og de nyeste driverne til mitt grafikk kort (6800GT 256 ddr3) dette skjer etter jeg får en feilmelding i spillet.. feil meldingen er sånn jeg kan velge og sende feilrapport eller ikke ble du noe klokere? Endret 9. april 2005 av murdoc Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 hva er det du kommer med den stygge tråden din for? jeg spørr: hva er grunnen til at slikt kommer.. vet du ikke? så DRIT ig og svar da! da er jeg ikke interesert i sånne folk som hendviser til andre tråder som man har laget sjøl og ikke er til noe hjelp i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg kommer med den fordi jeg ikke gidder å stille deg alle disse spørsmålene! For at jeg eller andre skal kunne hjelpe deg, så må du gi oss bedre informasjon. Da er den tråden en god veiledning. Idiot. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 jeg har ikke spurt etter spørsmål! jeg spørr bare hva de vanligste årsakene er! vet du ikke det.. ikke gidd og svar da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er du helt tjukk i hodet eller? Les posten jeg linket til. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvilket skjermkort har du? Prøv å skru av fast writes i BIOS (evt. ced instalasjon av Omegadrivere) Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, jeg har samme problemet som deg, bare med at Gainward 6800 GT Golden sampel. Fikk ofte blåskjerm når jeg spilte. Jeg kjørte da kortet i enhanced mode ( 400 på gpu og 1100 på minnet). Jeg fant da ut at problemet var at kortet ikke taklet det. Så jeg klokket det ned til 370 og 1050, og siden har jeg ikke hatt blåskjerm Så hvis du har overklokket kortet ditt, prøv å klokke det ned og se. Hvilken psu har du? Kan hende den ikke er kraftig nok... Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 har en 400wats et eller annet.. men det rare er at jeg får det i et gammelt spill som heter soldier of fortune 2 får det aldrig når jeg spiller css eller noe annet spill som krever mer.. en annen ting er at nå har jeg tatt i bruk min gamle pc (xp2600, 512 pc2100,80GB) og bare satt inn skjermkorte der.. da fungerer alt fint.. så jeg kan ikke skjønne hva som er feil... siden spill som css osv funker.. beklager @kd.. var litt trøtt og irritert i natt Lenke til kommentar
@ndy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kjør en minnetest på minnebrikken din. Kan være den som gir deg blåskjerm! www.memtest86.com Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 hva er det du kommer med den stygge tråden din for? jeg spørr: hva er grunnen til at slikt kommer.. vet du ikke? så DRIT ig og svar da! da er jeg ikke interesert i sånne folk som hendviser til andre tråder som man har laget sjøl og ikke er til noe hjelp i dette tilfellet.. ey! drit i å krangle da både du og @kd. hehe! trenger ikke kranling her på forumet. forresten... hvis du vil slippe blåskjerm, selg pc-en din og kjøp mac! det anbefaler jeg deg! Endret 11. september 2005 av Ingiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå