Rassi Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) jeg satt på pcen min og surfet på nettet, plutselig kom det opp en helt blå skjerm på skjermen min. jeg resatte pcen, men den ville ikke boote. jeg har et epox 3rda+ hovedkort, 2500+ barton prossesor og 512 twinmos winbond pc-3200. jeg har denne hardware ganske lang tid nå. siden jeg har et epox hovedkort, står det i hovedkort et tall dersom noe er gale. tallet er c1 hos meg, som er minne feil. jeg har sjekket at minnene mine er ikke defekt, har prøvd å sette andre ram i pcen men det funker ikke. jeg har prøvd på det meste men ser ikke ut som den vil boote, eller komme inn i bios. jeg kan ikke flashe bios pga har ikke floppydisk. jeg har prøvd å google litt om c1 error og ser at mange har problemer med dette, men har ikke funnet en løsning. noen som har noe forslag om hvordan jeg kan boote eller få på pcen min igjen. trenger hjelp raskt. Endret 9. april 2005 av Rassi Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå