Herr Brun Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du må komme med en bedre grunn enn det der... Er det noe gærent med det da? alle får sin egen ip..., ingen andre som ser den. Nå har jeg endelig funnet en driver, (men den er egentlig til 2000) Når jeg booter opp pc'n nå så stopper den med xp logoen, og den vil ikke videre Får å få startet den i normalmodus (sikkerhetmodus gikk..) så måtte jeg velge siste fungerende konfigurasjon.., og da var driverne slettet... Noen som vet hva dette kan være? Igjen, Tusen takk for all hjelpen Sorry for off-topic, men bilder i signatur er ikke lov Og uansett om det er bilde av tekst, så er det uansett et bilde... Herr Brun Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Du må komme med en bedre grunn enn det der... Er det noe gærent med det da? alle får sin egen ip..., ingen andre som ser den. Nå har jeg endelig funnet en driver, (men den er egentlig til 2000) Når jeg booter opp pc'n nå så stopper den med xp logoen, og den vil ikke videre Får å få startet den i normalmodus (sikkerhetmodus gikk..) så måtte jeg velge siste fungerende konfigurasjon.., og da var driverne slettet... Noen som vet hva dette kan være? Igjen, Tusen takk for all hjelpen Sorry for off-topic, men bilder i signatur er ikke lov Og uansett om det er bilde av tekst, så er det uansett et bilde... Herr Brun Er du modd? Hvis ikke så vil jeg tilbake til topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå