RisiFrutti Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg har nettop skaffa meg en SonyEricsson s700i og nå vil jeg ha mer minne på den. 32mb blir for lite.. Men jeg har et problem. På hjemmesidene til SonyEricsson står det at den støtter " Memory Stick Duo ". Så tenker jeg ikke noe problem, men så kommer jeg til www.komplett.no å titter. Så finner jeg " Memory Stick Duo " , men den typen finnes bare opp til 128mb og det er for litt for meg. Jeg titter litt lengere ned så finner jeg Noe som heter: " Memory Stick PRO DUO" da ble jeg litt usikker. Prøvd å finne noe om det, men jeg finner det ikke ut.. Så jeg lurer på om det er noe forskjelle? Og vil det funke på Mobilen ? Memory Stick Duo er tregere enn Memory Stick PRO DUO det er alt jeg + at dem er større Endret 10. april 2005 av RisiFrutti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 PRO høres jo bedre ut enn DUO og er det sikkert også. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 + at dem er større Jeg tror det sier nok... Lenke til kommentar
RisiFrutti Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 + at dem er større Jeg tror det sier nok... Dem er Større i minne ja, men ikke selve brikkestørrelsen. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 For det første bør du ta dette på Amobil.no sitt forum. For det andre kan jeg forsikre deg om at SE S700 ikke støtter Duo Pro, bare Duo og disse lages ikke i størrelser over 128mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå