strike8 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hvordan gjør jeg om en NTFS disk om til FAT når det ikke går ann å gjøre det i windows? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du må nok formatere den. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 tullprat. Partition magic fikser dette om du tør. Har konvertert noen ganger ifra ntfs til fat32 med det Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 har gjort det x-antall ganger, men på den "lista" som man vanligvis kan velge mellom ntfs og fat i formaterings viduet til windows, kommer det bare opp ntfs. Jeg må ha fat for jeg skal legge inn 98se på en annen maskin og da funker ikke ntfs Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 tullprat. Partition magic fikser dette om du tør. Har konvertert noen ganger ifra ntfs til fat32 med det har prødv partition magic, men det gikk ikke ann å converte..... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor vil du erstatte et i utgangspunktet dårlig filsystem med et enda verre et? Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor vil du erstatte et i utgangspunktet dårlig filsystem med et enda verre et? Jeg må ha fat for jeg skal legge inn 98se på en annen maskin og da funker ikke ntfs Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor vil du erstatte et i utgangspunktet dårlig filsystem med et enda verre et? Jeg må ha fat for jeg skal legge inn 98se på en annen maskin og da funker ikke ntfs Ok, da skjønner jeg. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg tror ikke PartitionMagic har mulighet for å gå fra NTFS til FAT, bare den andre veien. (Som Windows.) Jeg tror nok du må formattere. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) ..... Endret 9. april 2005 av Dennis87 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 fra fat til ntfs er nok bare en enveigs gågate Formatering er nok eneste alternativ.. (flytte over alt til en annen partisjon og formatere) Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 harddisken er formatert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå