Prebo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror denne slangen er mett i en god stund fremover... Holy shit!!! Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 bare så fake. hvem ellers ___ hvor lang tid brukte slangen på å få inn det ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hehe, slangen måtte nok gi opp den der ja. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hvor lang tid brukte slangen på å få inn det ? Aner ikke, men jeg tror den ligger slik i 3 måneder og fordøyer. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 ...Hehe..Kom på hvordan jeg ska torturere ste-søstra mi nå hehehehehe *Ond, kald latter* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 slanger har jo spist mennesker da så en kenguru skal nok gå også Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Det er ikke akkurat som om slangene kan tygge av hodet når de er kommet passe langt. Da har de jo en fordel av å være skikkelig lange da. Jeg lover deg, de kan bli så lange --> edit: AHH!!! der kom jeg på hvorfor det blir kalt slange!!! slange ≈ så lange *trøtt* unnskyld. Endret 10. april 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) edit: AHH!!! der kom jeg på hvorfor det blir kalt slange!!!slange ≈ så lange *trøtt* unnskyld. der har vi det de kan faktisk bli så lange: <---__---____-----_____------____-------8< BurTMastA: fixed Endret 10. april 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 sovietpig: brillefin illustrasjon, men burde du ikke bytte ut ">" med "---8<" for å illustrere øyne og tunge lissom. Ellers var den helt rå. Jeg er ikke full... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er ikke en kenguru men en wallabie. Wallabier er mye mindre enn kenguru. Dog det finnes slanger som anakondaen og pytons slanger som klarer å svelge mennesker men de bildene gidder eg ikke å poste her. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Like greit det Mario, siden de jeg tror du sikter til faktisk er faket, disse derimot. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 /slap Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå