fredonor Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 De siste par dagene har jeg hatt et problem jeg ikke har vært borti før: Når jeg skal skru på pc'en skjer det ingenting - nada... Men om jeg skrur av PSU med bryteren bak og lar den være av noen sekunder før jeg skrur den på igjen, så er det ikke noe problem å skru på PC'en... Er det PSU som føler at dens tid snart er omme, eller er det noe annet merkelig rart. Noen som kan være behjelpelig med et svar? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hørest ut som det desverre :/ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tja, jeg ville ikke bannet på det... Hvordan/når/hvor skjedde det? Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Det bare ble sånn. La merke til det første gang i går... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det bare ble sånn. La merke til det første gang i går... Da ble det nok mer sannsylig igjen ja Men den behøver ikke å ta kvelden da... Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Hørest ut som det desverre :/ Hmmm... Tar det ikke SÅ tungt om det er det. Det betyr bare at jeg har et godt påskudd til å skaffe meg et alu-kabinett. Vet jeg bare kan skifte PSU, men det vet ikke kona Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Good thinking fredonor! Har selv brukt et par sånne løsnlinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå