Shikaru Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bare noe jeg kom til å tenke på. siden folk har så mye høyteknologiske ting i huset sitt, lurte jeg på om det var noen som hadde en god gammaldags radio ? Nå hører jeg skjelden på radio. Bortsett fra i bilen, av og til nettradio og hvis strømmen har gått sin vei ( han vandrer av gårde når det tordner og lyner innimellom ) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vi har... En gammel Panasonic GX30 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vi har vi også, men bare de som er på CD-Spillerene... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 La meg telle; To klokkeradioer, to lommeradioer, nettradio, radio i stua. Det blir 6 stykk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Har en klokkeradio stående, radio på mobilen, en lommeradio, nettradio, samt i bilen. Er egentlig bare den i bilen som blir brukt, P4 er ganske grei lyd når man kjører. Endret 9. april 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vi har 12 radioer til sammen. ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hører bare på nettradio og radio på mobilen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har radio på anlegget, men mangler ledning og har ikke tatt meg bryet om å installere den. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har: - Radio på mobil - Radio på kjøkkenet (relativt moderne) - Radio innebygget i BoomBlaster - Radio (lommeradio) fra Donald-ekstra (samme kvalitet/verdi/brukervennlighet som den tidligere viste musematten) - Radio (lommeradio) fra Norsk Hydro (reklame/PR-dings fra Norsk Hydro), m/ høyttaler som kan kobles på. - Radio i HiFi-anlegget mitt. Nikko NT-500II, øverste av de to forsterkerliknende sakene. - Radio i bilen (i den gamleste som nettopp ble solgt for 5000 kr funket kun radioen, ikke kassetten). - Radio på div. andre soverom. (vekkerradioer) - Radio i garasjen (gammeldags med både FM, AM, LW, MW og SW). - Radio på div. andre stereoanlegg her i huset. Har vel ca. mange radioer, ja. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 etter jeg fikk stereoanlegg på rommet rett ved pc blir det til atr jeg sikker å hører på radio til langt på natt. før hørte jeg aldri på radio, men det er faktisk veldig god underholdning..... lett å holde seg våken til nattønsket osv..... nå er jeg avhengig av radio . p3 er favorittkanalen Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 har en sånn tivoli radio på kjøkkenet og en sånn donald radio og en sånn reiseradio ting til en 20 kr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 har radio på anlegget, men mangler ledning og har ikke tatt meg bryet om å installere den. What he said. Forsterkeren i stuen har radio men ingen som bruker den. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har radio på TV-Kortet og mobilen + 2 i stua og kjøkkenet. Hører heller på Winamp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har masse radioer og reklameradioer ++++++ Mama liker at det står på radioer rundt om kring så hun ikke føler seg alene. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Mobilradio. nett-radio, en på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 har radio i recieveren min. Den er i bruk når samboern min leser skolearbeid. Ellers hører jeg mye på radio når jeg erp å jobb.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har radio, hører ikke på det ofte for å si det sånn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Radioen på kjøkkenet durer og går veldig ofte. Skrus på om morgenen før frokosten og skrus ikke av før om kvelden, evt. før middagen hvis det er barnetimen eller noe på den. Jeg liker at det alltid er musikk/lyd på kjøkkenet, og det er greit å høre på nyheter eller debatter innimellom også. Når ingen er hjemme holder radioen to fugler og et marsvin med selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå