Vo0do0 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kitewing video. Selv synes jeg dette ser utrolig mye kjekkere ut enn vanlig kite. Det er vel ikke tilfedligvis noen her som har prøvd dette? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 har ikke prøvd det, men det så sykt kult ut. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Stilig! Det fikk jeg lyst til å prøve! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har bestemt meg for å kjøpe til sommeren. Koster rundt 7000,- http://www.kitewing.no Lenke til kommentar
siggii Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Huff, nei! Kiting er helt klart MYYYE kulere! Selv om det sikkert er litt rått å ta monsterfart å sveve nedover bratte bakker... Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kitewing er morsomt et par dager. Anbefaler heller å ta kurs og leie på oppdal, så får du prøvd det før du kjøper en og sitter der med den. Har prøvd kitewing, det er artig men ikke like kult som kiting Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kiting er helt klart mye bedre å fetere, snakka med en som hadde en kitewing og han sa det trengs MYE vind og at det er DRIT vanskelig å hoppe med det, han klarte heller ikke å få no særlig stor fart og sa at det egentlig sugde. Kiting derimot er mye bedre, du kan hoppe my lettere og kan gjøre mye mere triks. Cabrinha is the kite for me, and maybe for you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå