Adversary Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) lurer barep på om hvor mange pakninger er der i denne pakken her ? Skal bestille snart så må ha svar kjappt og har de noen effekt? skall jeg eventuelt kjøpe desse ? :hmmh: Endret 9. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 det er vel bare en pakning tror jeg. tror du skal ha en bra stille pc før vibrasjon fra viftene spiller inn. har du et kabinett i aluminium er du kanskje plaga med mer vibrasjonsstøy så da kan det ha litt og si. har du derimot et kabinett med stålramme så tror jeg effekten blir mindre.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 da gidder jeg ikke har nemlig noen kr som jeg ikke hvet hva jeg skal bruke på Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 du vil få mer utav å kjøpe noen stillere vifter vil jeg tippe. eller du kan kjøpe viftestyring å kjøre ned farta på de.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 jeg har viftestyring på handle lista mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå