danielsn Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 I forbinnelse med å kjøpe ny telefon (samsung d500), lurte jeg på om det er noe serlig med "nokiasyndrom" på telefonen/samsungtelefoner. Er den ofte på service? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Du vet hvilken telefon du vil ha.Uansett så kan jeg nok nevne at Samsung ikke er spesielt kjent for å være hyppig innom verkstedene... Men når det er nevnt så finnes det nok grunner som taler i mot Samsung som gjør at jeg _ikke_ eier eller har eid en Samsung på lenge. (Forresten så anskaffet jeg meg så sent som i går en ny Nokia... ) Endret 9. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg