j-- Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei! Det må være med et domene (helst *.net) og registrering for prisen. Skal ha meg webhotell, og jeg lurer på om det er mulig å skaffe det jeg er ute etter: Støtte MySQL og PHP bør ha 100MB bør kunne overføre noen gb i måneden Et forholdsvis enkelt kontrollpanel, men som også har de avanserte egenskapene Er det mulig å få dette til ca 500,- i året? Kan eventuelt strekke meg til 700,- hvis det er en veldig god grunn Takker for alle inspill! Lenke til kommentar
Royal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har ikke vært borti noen selv, men du kan titte på denne: Surftown Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Litt over 500,-, men har bare gode erfaringer med Bluehost.com. Er veldig profesjonelle, og svarer på spørsmål på mail innen få timer. Annonserer om alle nedetider uansett hvor store eller små de er, som det er veldig få av. Har 1gb plass, 75gb transfer, mange databaser (både PostgreSQL og MySQL), og støtte for PHP, Perl, etc. I tillegg følger det med domene. Kontrollpanel er cPanel, som er enkelt å bruke men samtidig har veldig mange funksjoner, bl.a. Fantastico. http://www.bluehost.com/ Endret 9. april 2005 av Gimper Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296406 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296406 Alle hoster står ikke i den guiden... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvem har sagt at alle står der? Men tråden kan hjelpe han. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg tror jeg betalte rundt 600kr hos Hostony.com inkludert domene. 80gb transfer og 3gb plass. PostgreSQL MySQL og PHP. Har veldig gode erfaringer derfra. Har også Fantastico og CPanel, og supporten svarer innen et par timer. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Beklager dobbeltpost, slett denne helst. Endret 9. april 2005 av Me sjøl Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Expressnetwork.org 348,- inkludert domene 500MB 5GB Traffik PHP/MYSQL DirectAdmin kontrollpanel Anbefales! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Takk for alle tips Jeg lurer på hvordan det er med betaling til webhosting i utlandet? Vil helst betale med nettbank, og har ikke mulighet til å betale med visa Så det er vel kanskje enklest med en norsk host Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Takk for alle tips Jeg lurer på hvordan det er med betaling til webhosting i utlandet? Vil helst betale med nettbank, og har ikke mulighet til å betale med visa Så det er vel kanskje enklest med en norsk host Antagelig best det ja. Jeg har inntrykk av at de fleste utenlandske hoster kun tar visa eller lignende. Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Domeneshop.no 100MB 20 epostkontoer på 250mb stk. Ubegrenset trafikk Webadmin SSH/FTP/PHP/MySQL 588,- i året Domenepakke 145,- i året. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 på www.surftown.nu så er det 1 MySQL database. Hvis jeg skal ha flere ting som krever database (flere PHPting f-eks.), hvordan går det med bare 1 database? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ja, en database kan inneholde mange tabeller som kan lagre ting for php script feks et forum og et nyhetsystem Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har nettopp bestilt meg domene hos b-one.net. Det koster meg 10 kr/mnd. , med 125MB webhotell, php og MySQL, ubegrenset mailkontoer og "ubegrenset" trafikk. Årsavgift på 100,- kr for .com suffix kommer i tillegg. Det kostet meg 100 kroner for opprettelse av domene, og det viste seg at prisene de oppgav var eks mva. Alt i alt betalte jeg 400 kr. for det første året, inkl. gebyr for opprettelse av domene. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 www.get-one.net Jo de hadde treg support når jeg trengte det, men de fungerer ! har støtte for PHP og MYSQL og uendelig med e-post addresser ! Cpanel er kontroll panel, som sagt veldig bra, PHBB, invison og fantastico og mye mer snax Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 ... og å lese stickytrådene i en kategori FØR man poster er VELDIG dumt. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373764 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ... og å lese stickytrådene i en kategori FØR man poster er VELDIG dumt. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373764 Beklager, var dumt av meg å ikke se etter... *har ropt på moderator* Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Flyttes til nett-tjenester Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Nytt problem: Man må være 18år for å bestille fra b-one.. Er det sånn over alt, eller er det flere steder som selger til personer under 18år? Sjekker hostene om man er 18 eller ikke? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå