objorkum Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 chown brukernavn:brukernavn filnavn Øhm du meiner vel chown brukarnamn:gruppenamn filnamn Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, men på fedora har jo hver person sin egen gruppe, og alle filer du lager få de rettighetene. Lenke til kommentar
above Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takker! Nå skal jeg installere teamspeakserver. Er det noen som vet hvordan dette gjøres? Jeg lasta det ned, men det ligger bare et sctipt og noen filer i den mappen, ikke noen install fil.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) chmod u+x scriptnavn ./scripnavn som root Endret 10. april 2005 av LessThanJake Lenke til kommentar
above Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Takktakk. Er det noe mulighet for å sette opp DHCP i fedora? Hvilket ftp program er til å anbefale? EDIT: Jeg fant ut av dhcp, men noen som kan svare på det siste spørsmålet? Endret 10. april 2005 av xZoPpY Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 FTP-program? Meiner du klient? I så fall: gFTP Ligg kanskje inne. Evt yum install gftp elns Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Evnt. KBear hvis du liker KDE-programmer. Lenke til kommentar
above Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 FTP-program? Meiner du klient? I så fall: gFTP Ligg kanskje inne. Evt yum install gftp elns Takker, det lå inne! Lenke til kommentar
above Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg byttet til Xfce Desktop, men hvorda i svate kan jeg bytte tilbake til det jeg hadde før? Finner jo ingenting nå Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg byttet til Xfce Desktop, men hvorda i svate kan jeg bytte tilbake til det jeg hadde før? Finner jo ingenting nå Innlogginskjerm -> Sesjoner/Sessions -> Velg skrivebordsmiljø Lenke til kommentar
above Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Takker for raskt svar! Nå har jeg gnome igjen, men nå er ikke de ikonene som jeg hadde på skrivebordet der lenger Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Takker for raskt svar! Nå har jeg gnome igjen, men nå er ikke de ikonene som jeg hadde på skrivebordet der lenger Meny/Applikasjoner -> Brukervalg -> Tema -> Detaljer for Tema -> Tab/Ikoner (hvis jeg husker riktig) Lenke til kommentar
above Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har et lite problem til og det er når jeg skal høre på nettradio fra nrk. Jeg har installert flash og da skal det jo funke! Når jeg åpner nettspilleren så skal det jo spilles av lyd, men det gjør det ikke.. Der jeg kan i hovedsak skru opp og ned volumet, er det bare helt grått. Noen som aner hvordan jeg kan få fixet dette+ Må ha musikk! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Om du bruker Mozilla Firefox kan du legge inn mplayerplug-in Søk på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå